Skocz do zawartości

marcin32

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marcin32

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. w moim renault Megane 1 1998r. 1.4 e rl ciągle piszczy koło od pasażera z przodu. wymieniałem tarcze klocki przewody łożyska komplet naprawczy hamulców, i jak Piszczalo tak piszczy dalej. koło jest bardziej gorące niż to od kierowcy. gdzie szukać przyczyny? dodam że dłuższy czas żona jeździła na krzywych tarczach a łożysko komplet naprawczy przewody były zrobione zanim wymieniłem tarcze. Stare klocki były dobre lecz starte krzywo.łożyska mimo że mają może dwa miesiące zaczynają chyba znów wyc.
  2. posiadam renault Megane 1 1.4 1998r 75 km mam szukam silnika innego ale ciężko znaleźć w miarę uczciwy. powiedzcie mi proszę od jakich innych renowek może podejść silnik? od clio scenica? chciałem zamontować 1,6 ale już jest tam cewka i nie będzie.chodzi o to by jak najmniej przerabiać, tak żeby złożyć i jeździć.
  3. to nie lod zatyka, blok mi rdzewieje od srodka, zbiornik plynu chlodzacego jest brudny brazawym gownem, odpowietrzenie jest zatkane tylko nie wiem gdzie jest zlokalizowane, a szkoda lawete wzywac jak sobie sam bym przetkal. i drugie pytanko jak wyczyscic caly uklad?? jakis plyn specjalny wlac czy co??czy lepiej oddac to komus kto sie na tym zna??
  4. witam w moim renault Megane 1.4 1998r 75km już drugi raz wystąpił problem z temperaturą.silnik zimny przejade kilometr temperatura na wskaźniku przekracza połowę grubo z nawiewu leci zimne powietrze wyrzuca plyn chlodniczy ze zbiornika.postój chwilę wraca wszystko do normy a jak rusze znów to samo. ostatnio mechanik stwierdził że zatkało się odpowietrzenie układu chłodzenia. stopilo uszczelkę pod głowica. coś tam odetkal i parę miesięcy było dobrze.teraz znów to samo.tylko tym razem chciałbym sobie sam to usunąć póki uszczelki nie zepsuło bo nie jeżdżę na razie tylko nie wiem gdzie znaleźć to odpowietrzenie?
  5. w renowce na zimnym silniku, po przejechaniu niecalego kilometra skacze wskaznik temperatury,nie raz grubo powyzej polowy, mimo iz silnik jakby sie nie nagrzewal, a od razu przegrzewal, z nawiewu leci zimne powietrze caly czas, czasem nieznacznie cieple,na postoju grzeje sie wolniej wlaczy sie wiatrak i niby ok,ale przy ruszeniu juz tak jak wyzej,wymienilem chlodnice bo cos zaczela cieknac, chyba cos ja uszkodzilo, wymienilem termostat i pompe wody, jednak nic to nie dalo, weze sa twarde ze masakra, juz nie wiem gdzie szukac problemu.mechanik mowi ze glowica,a glowice planowalem w czerwcu,plus wymiana usczelki,nie bylo potrzeby szlifowac zaworow.wszystko do poprzedniego tygodnia bylo ok, utluklem pare tysiecy km na nowej uszczelce, jedynie jak sie zrobilo zimniej auto z rana zaczelo po odpaleniu strasznie dymic na bialo z tlumnika tak ze nie bylo nic widac,i troche buczalo jak traktor ale to wszystko bylo przez chwile potem dym i praca silnika w normie,a i tez nie za kazdym razem dymilo, na korku od oleju gluty,jak cieplo bylo to tego nie bylo na korku.moze byc cos innego przyczyna oprocz glowicy??
  6. koryguje temat nie uszczelka padla a pekl wezyk od pompy paliwa,z racji ze byl wieczor to nie bylo widac skad dokladnie sie leje, wydawalo sie ze spod nakretki. przypuszczam ze od wstrzasu bo sie okazalo ze zatkany byl i musialo sie gdzies to odbic, tylko teraz mam zapytanie, kupilem przewod 8 oryginalny byl 6 ale nie szlo go nalozyc a strach grzac czyms nad pompa,czy jak go zaloze na metalowych objemkach to nie przeszkadza to w niczym??nie mam w tej pompie szybkozlaczek, wiec nie mam pomyslu jak to sklecic jedno z drugim wiec kupilem metalowe objemki
  7. tydzien temu zalozylem inny bak z pompa, do dzis bylo wszystko ok, ale zaczelo mi sie wylewac paliwo z pompy paliwa pod siedzeniem, ciurkiem sikalo spod nakretki czy to moze byc wina uszczelki czy tez czegos innego?? zauwazylem to po tym jak musialem gwaltownie ostro zahamowac , wtedy poczulem smrod paliwa, jednak po chwili przestalo smierdziec a potem juz na calego. jak popatrzylem na pompe to na wlaczonym silniku byl straszny wyciek, wiecej zgubie jak spale.
  8. poradzil ten sam bo pojechalem po raz trzeci.podpiac inny akumlator i jak migaja nadal to alternator do wymiany.
  9. przypuszczam ze problem jest nie w samym regulatorze tylko w czym innym se doprowadza regulator do smierci pewnie trzeba bedzie zmienic alternator. a masz pojecie o cenie takiego alternatora od skody, uzywki?
  10. a co to jest ten czujnik skretu kol i jaki zwiazek z tym ma? pierwszy raz slysze o takim czujniku
  11. stala u kolegi blacharza bo belke wymienial mi i w zwiazku z tym zamowil mi bak z pompa.bo i tak trzeba bylo sciagac bak.poprzedni bak mial gwint przekrecony i nakretka sie nie dokrecala i pompa byla luzno wkrecona bo sie nie dalo dokrecic.ktos wczesniej tam musial grzebac.a stara pompa dziala ale cos zle wskazywala stan paliwa.no a teraz sie dzieje tak jak wyzej napisalem i nie wiem z czym to powiazac. [ Dodano: 2016-01-08, 22:55 ] zle okreslilem stoi nadal na warsztacie blacharskim nie u mechanika [ Dodano: 2016-01-08, 23:06 ] auto stoi piaty miesiac dopiero wczoraj odpalilem po tym czasie i tak sie zaczelo dziac jak wyzej pisze. nie wiem czy ma to zwiazek jakis ale samochod mial piaskowane podwozie i kolyske i konserwacja podwozia.wczesniej nie dzialo sie tak.mam przedmuch na kolektorze,dymi troche spalinami ale przed remontem tez dymil a nie gasla.
  12. w mojej skodzie 1.3 pb- lpg 2000r, 60km mam problem z miganiem swiatel zewnetrznych jak i w srodku wszystkich diod i zegarka, wymienilem lozyska w alternatorze i mechanik wymienil regulator napiecia gdyz ladowanie wynosilo 18, lecz po paru dniach znow to samo miganie, dzis pojechalem i regulator do wymiany,ladowanie 16 wiec wymienil mechanik, ale diody i swiatla nadal migaja, moze byc gdzies inna przyczyna takiego czegos???
  13. renault megane 1.4 8v 75 km 1998r auto po remoncie blacharskim, wymienilem bak i pompe stalo pol roku na warsztacie, odpalilo bez problemu jednak po minucie czy dwoch zdycha, i tak w kolko, nie robil tak wczesniej, czy to wina pompy???nie bylo mozliwosci sprawdzenia przy zakupie pompy bo uzywana,czy moze byc inna przyczyna??pompa dziala bo slychac bzyczenie.moze zapowietrzenie ukladu??? lub paliwo wyparowane bo stalo jakis czas w starym baku??nie wiem co o tym myslec.
  14. zakupilem miesiac temu renault megane 1.4 benzyna 1998r. chyba to jest wersja 1, najprostsza bez bajerow, jedynie ma centralny zamek i wspomaganie, chcialbym sie dowiedziec czy jest to dobre auto, ile spali, czy jest podatne na psucie sie??nie wiem jeszcze takich rzeczy o nim bo po 4 dniach wyskoczyla mi sarna i stluklem przod troche wiec pytam czy jest to dobre auto bo nie wiem czy go klepac dla siebie czy sprzedac.
  15. czy w zwiazku z tym zakupilem auto z niewazna butla lpg (uplynela waznosc) oznacza to iz silnik jest juz wyeksploatowany???glowica do szlifu??? czy nie jest to regula???
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.