Skocz do zawartości

GrzECHO

Members
  • Liczba zawartości

    526
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana GrzECHO w dniu 7 Luty

Użytkownicy przyznają GrzECHO punkty reputacji!

O GrzECHO

  • Tytuł
    Auto-expert

Profile Information

  • Lokalizacja
    Puławy/IRL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Filmik już nie działa, ale ciągnie Ci gdzieś lewe powietrze. Pewnie dolot poskładali na stare uszczelki, ewentualnie gdzieś masz dziurę w wężu...
  2. Odczytaj eeprom z radia i wrzuć na forum, a podam Ci kod. Po numerach nie ma opcji
  3. Hmmmm, nigdy podczas wymiany sterownika nie wymieniałem kluczy. Resetuje się sterownik dawcy, wylogowuje aktualny, a następnie loguje i dopisuje posiadane klucze w logowanym sterowniku. Opcja z kompletem jest tylko dla osób, które nie posiadają PINu od własnego auta i pinu ze sterownika dawcy. Jeżeli posiadamy oba to wymiana kompletu nie ma sensu.
  4. Bosch, dno i rozpacz... Test w Vectrze C -> komplet wycieraczek BOSCH za 24 euro nie wytrzymał nawet 2 miesięcy. W sklepie internetowym napisałem tak dosadny komentarz na temat tego wyrobu, że nie zgodzili się na jego publikację Wycieraczki z Lidla -> koszt 6e za komplet - na rok spokój... i tyle mi wystarczy, bo i tak zmieniam co rok.
  5. W takim razie odłącz moduł komfortu i sprawdź upływ. W gratach passatach jest w takim miejscu, że często pływa w wodzie
  6. Na pierwszy ogień zawsze idzie radio... Ja zawsze robię tak -> podłączam miernik, a później wyciągam pojedynczo bezpieczniki i sprawdzam pomiar. W momencie kiedy wartość spada mam winnego
  7. GrzECHO

    Renowacja zabytków

    Telefonu i internetu nie masz? Zadzwoń i się dowiedz
  8. Subaru Forester? Całkiem fajnie to jeździ w terenie.
  9. Czyli ktoś już tam łapki wsadzał... Na odległość nic więcej nie poradzę. Kontrolka poduszki nie ma żadnego wpływu na palenie bezpiecznika, jest to totalnie autonomiczny układ nie zabezpieczony bezpiecznikiem.
  10. Odłącz wtyczkę od siłownika w klapie bagażnika i przetestuj. Zwykle instalacja po takim czasie zaczyna korodować, to musisz porządnie sprawdzić, szczególnie miejsca gdzie instalacja pracuje.
  11. BMW jako pierwszy samochód? To chyba jakaś kpina
  12. Moduł w aparacie zapłonowym, lub sam aparat zapłonowy.
  13. Przy uszkodzonej/odłączonej pompie ABS kontrolki ABS/TC będą świecić. 1. Sprawdzić opór na czujniku ABS, przejście pomiędzy czujnikiem a wtyczką przy pompie ABS 2. W razie konieczności wymienić piastę. 3. Wyjąć licznik i sprawdzić spustoszenia -> zaklejone diody czy wyłamane (miewałem takie przypadki). Śmierć paprakom i fachurom od zaklejania kontrolek!
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.