Skocz do zawartości

Arkom

Members
  • Liczba zawartości

    739
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Arkom

  • Tytuł
    Auto-expert

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Interests
    Motoryzacja
  1. EGR zaślepiłem i bez większych zmian. Też obstawiałem DIS - po podmiance pomogło
  2. Arkom

    Czy warto kupić

    Wiem, że B6 mógłbym znaleźć ale nie jestem przekonany do B6 - to już nie jest to samo - wiem bo grzebię przy autach. Owszem wygląd wyposażenie, rocznik są ok ale o B5 mówią, że są to auta jeszcze z tamtych czasów - tych dobrych
  3. Arkom

    Czy warto kupić

    I to jest odwieczny dylemat przy kupowaniu auta, heh w sumie jak nie obejrzę to się nie przekonam. Zaryzykuję i pojadę looknąć. Dzięki za info.
  4. Arkom

    Czy warto kupić

    Cena słuszna wg Cb? To że kręcony to wiem po samej "książce serwisowej" więc na przebieg nie patrzę aż tak, ale jednak jest to 19 letnie auto za 13 koła ....
  5. To, że nie robiłem tego w Volvo nie oznacza od razu, że nie podołam. Robiłem nie jeden rozrząd ale nie zdarzyło mi się jeszcze w Vovlo.Rozrząd zrobiłem i prawdę mówiąc był to prosty rozrząd bez udziwnień. Znaki na wale i wałku rozrządu, pompa wody zwykły napinacz (jako rolka mimośrodowa) plus rolka prowadząca.Bardzie przyjemnie się robi ten rozrząd
  6. Cześć, noszę się z zamiarem zmiany auta. Do tej pory moje A4B5 spisuje się całkiem fajnie dlatego postanowiłem kupić ten sam model ale troszkę młodszy oraz bardziej wyposażony.Obecnie mam najuboższą wersję (nawet szyby były na korbę ale to zmieniłem), do rzeczy. Zakładając, że auto z tego ogłoszenia https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8-turboquattrosedanboseszwajcar-ID6Bhu8q.html#29b9d153f7 jest w takim stanie jak zapewnia sprzedający wg. was warto wydać prawie 12 tyś? W planach jest włożenie gazu.
  7. Witam, w w/w aucie mam taki problem. Silnik pracuje nierowno. Telepie silnikiem na wolnych obrotach oraz raz na jakis czas wypadnie zapłon (na kompie widać że na każdym cylindrze). Bledy są dwa jeden od sondy drugi od EGR. EGR zaślepiony ale nic to nie dało. Lambda faluje ale cały czas na kompie widać że grzałka jest włączona. Czujnik temperatury raczej ok pokazuje temp raczej poprawnie. Auto trochę przykapca oraz co ciekawe jego spaliny "mają słodki posmak/zapach". Oleju nie przybywa płyn w normie w zbiorniczku płynu raczej czysto. Kompresja ok na kazdym gatki 15 - 18 bar. Nie chcę w ciemno zmieniać disa i sądzę że to nie jego wina - świece wyglądają ok. Gdzie szukać przyczyny ?
  8. Witam, w w/w aucie pojawia się błąd p0100 - mówiący o przepływomierzu. Sprawdziłem napięcia na kablach od przepływomierza i stały plus oraz masa są. Na pozostałych trzech przewodach (1 to chyba sygnałowy przepływomierza, 2 pozostałe to czujnik temperatury) napięcia są: na przewodzie w gnieździe 1. Jest ponad 3v na przewodach w gniazdach 4 oraz 5 odpowiednio ponad 4v oraz ponad 6v. Zakładam że przewody 4 oraz 5 to czujnik temperatury a przewód pierwszy to przepływomierz. Wg mnie ponad 3v na przewodzie sygnałowym przepływomierza to za dużo na wolnych obrotach. Z tego co wiem to powinni być około 1v na wolnych obrotach. Jeżeli zna ktoś przybliżone wartości napięć będę wdzięczny. Podejrzewam że przeplywka powiedziała dość ale wolę mieć pewność.
  9. Kable wydają się ok. Auto ma dwa czujniki temp płynu chłodzącego - jeden w bloku - 2 piny drugi w chłodnicy. Wentylator załącza się tylko na jednym biegu choć powinien mieć dwa biegi - winowajcą może być czujnik w chłodnicy - winowajcą tj kontroli.
  10. Witam, W w/w aucie mam taki problem, że załącza się kontrolka płynu chłodzącego wraz z dźwiękiem alarmowym. Poziom płynu ok, zbiorniczek z czujnikiem jest nowy, brak błędów w sterowniku. Pytanie moje gdzie dalej szukać przyczyn - w samej instalacji? Na VAG-u temp płynu jest ok narasta od około 25 C do około 90 C, wentylator się załącza. Zrobiłem zworkę we wtyczce czujnika w zbiorniczku płynu ale i tak kontrolka się załącza.Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły silnik.
  11. Witam, mam prośbę. Dysponuje ktoś schematem ustawienia rozrządu w tym modelu (V50 silnik 1.6D D2 115 KM). Nie robiłem nigdy wcześniej rozrządu w Volvo dlatego wolę się ubezpieczyć w ewentualne blokady (jeżeli są potrzebne) oraz ogólną wiedzę. Nie jest to mój pierwszy rozrząd ogólnie ale w volvo jeszcze tego nie robiłem.
  12. Dziękuję za odpowiedź. Dowiem właścicielowi to co mi przekazales i jego decyzja. Mówisz że w teorii od z22se bd pasowac. Postaram się temat zgłębić
  13. To już akurat nie moja decyzja i nie moje auto. Powiem to właścicielowi. Ogólnie istnieje możliwość zmiany w tym modelu na zwykle około ?
  14. Cześć, Mam pytanie do wyżej wymienionego auta (Astra H 2.0 2005 r). W aucie jest do wymiany koło dwumasowe. Moje pytanie jest następujące czy istnieje możliwość założenia zwykłego koła od innego modelu (auta, czy samego silnika) z innym sprzęgłem dedykowanym pod zwykłe koło? Jeżeli jest to możliwe to proszę podpowiedzcie jakie koło i sprzęgło kupić. Z góry dziękuję za pomoc.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.