Skocz do zawartości

jacek-wpl

Members
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacek-wpl

  1. witam mam problem z rozrządem we fordzie wałki zablokowane blokadą na wał użyłem blokady o długości 38,5 mm (kupiona a nie zwykła śruba) po zmianie paska ta sama ilość zębów silnik pracuje nie równo ewidentnie błąd na rozrządzie czy ktoś ma jakieś sugestie może inne blokady albo jakiś ukryty znak na wale
  2. witam jakie powinno być ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia CR ale zmierzone po długim postoju (np.noc) a nie podczas pracy lub zaraz po zgaszeniu silnika Dziękuję
  3. przewód odmy czyli odpowietrzenie komory silnika ściskając z dwóch stron pociągnij powinien zejść
  4. nie powinieneś mieć żadnych problemów z odkręceniem śrub możesz wcześniej je spryskać jakimś preparatem penetrującym a uszczelka pomiędzy kolektor a katalizator to będą groszowe sprawy tylko proponuję wziąć starą na wzór bo z własnego doświadczenia wiem że jest kilka typów i nieraz dane samochodu czy win nie gwarantują sukcesu powodzenia
  5. nie wiem kolego co to jest Vika B ale wracając do tematu to że nie masz ogrzewania to może być zakamieniona lub zapowietrzona nagrzewnica ,niektóre samochody trzeba odpowietrzyć nagrzewnicę bo sama się nie odpowietrzy natomiast nadmierne grzanie to możesz mieć problem z uszczelką pod głowicą bądź co gorsza z samą głowicą
  6. ściąga cały czas nawet jak puszczę na luz a przy ostrym przyspieszaniu się nasila hamulce świeżo zrobione komplet tarcze klocki przód tył wymienione sprzęgło czyli wózek był zdjęty wózek i podłoga mocowania w jak najlepszym porządku nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale jeszcze chodzi mi po głowie zawieszenie silnika czyli poduszki ,co prawda są całe ale czy przypadkiem nie straciły swojej sztywności a co za tym idzie w pewnym stopniu silnik ze skrzynią miał by ewentualnie możliwość w jakimś stopniu zmianę położenia
  7. Dzień dobry od pewnego czasu mam problem z moją vectrą a mianowicie ściąga na prawo wczoraj byłem na diagnostyce ,ustawione wszystko co możliwe czyli geometria i zbieżność obu osi ,kąty są w normie opony ok. koła wyważone luzów brak a problem pozostał. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub się spotkał z takim objawem proszę o informację dodam jeszcze bo to może kogoś naprowadzić na trop ,podczas gwałtownego przyspieszania na pierwszym ,drugim biegu gdzie są przekazywane duże siły na koła wyraźnie czuć jak kierownica sama się skręca w prawo. Za wszystkie informacje z góry dziękuję
  8. witam w moim oplu vectra 1,9cdti niespodziewanie przestały działać zegary i kontrolki ale ciągle świeci się kontrolka otwartych drzwi a samochód odpala i jeździ bez zmian gdzie szukać problemu .może ktoś miał podobny problem za pomoc dziękuję
  9. jacek-wpl

    vectra 1,9cdti 120km

    witam szukam porady jak wymienić gałkę zmiany biegów w vectra c 6 biegów czy ktoś potrafi mi pomóc nie chciał bym nic uszkodzić
  10. witam serdecznie w moim opelku wywala błąd P0380-08 sprawdzałem świece żarowe lub moduł ,lub bezpiecznik ;;;;;; wszystko sprawdzone świece ok,moduł i bezpiecznik ok napięcie na świecach też ok a vectra pali jak jelcz zimą czy ktoś potrafi mi pomóc
  11. witam muszę wymontować chłodnicę klimatyzacji w mitsubishi colt z30 1.5 DID i pytanie czy da się wymontować je od strony silnika , miejsca jest dość sporo ,czy muszę jednak zdjąć zdeżak i wymontować je od zewnątrz dziękuję za info
  12. witam potrzebuję porady jak zaprogramować pilota centralnego zamka w mitsubishi colt pilot po wymianie baterii nie działa jak zaprogramować dziękuję
  13. witam mam problem z wolnymi obrotami a konkretnie chodzi o to że po włączeniu klimatyzacji na postoju obroty silnika spadają o około 200 obrotów i silnik nie wyrównuje obrotów jaka może być przyczyna dziękuję
  14. swiecenie kontrolki chlodnicy z wiatrakami i załączanie wentylatorów to obiaw niskiego poziomu płynu chłodzącego bądź źle wpiętej kostki na czujniku komputer awaryjnie załącza wentylatory w celu uniknięcia przegrzania problem z odpaleniem po zmianie głowicy może być spowodowany źle złożonym rozrządem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.