Skocz do zawartości

jedrek124

Members
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jedrek124

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. Skrzyni z rewizją na pewno nie mam. Czyli skrzynie bez rewizji nie posiadają wyciąganego wałka?.
  2. Witam, przymierzam się do wymiany sprzęgła w swoim X16Xel i mam kilka pytań. Słyszałem że da się to zrobić rozsuwając silnik i skrzynie bez jej wyciągania. Prawda to? Jeżeli się da to czy da będzie się dało wymienić łożysko oporowe? I pytanie chyba najważniejsze. czy wszystkie skrzynie we wszystkich skrzyniach są wyciągane wałki czy taki patent miały tylko skrzynie z rewizją? I jeszcze jedno w jakie części należy się jeszcze zaopatrzyć z oprócz łożyska oporowego aby wszystko było w porządku?
  3. Witam, musze wyciągnąć auto alarm z opla merivy (oryginalny). Chciałem się zapytać gdzie się znajduje centralka od niego i czy centralka od alarmu i centralnego zamka to ta sama puszka? Do tego chciałbym się dowiedzieć czy element odbierający sygnał z kluczyka jest w centralce czy też muszę go gdzieś szukać?
  4. ok jak bedę miał chwile to przejże to wszystko i dam znać co z tego wyszło. Powiedzcie jeszcze tylko jedno, czy on powinien też pracować gdzy już wszystko jest na swoim miejscu? bo on pracuje dosłownie cały czas, dla mnie to dziwne.
  5. Witam od pewnego czasu zauważyłem że blokuje mi się klapa od obiegu wewnętrznego. Tzn. raz się otwiera i zamyka a za chwilę można sobie naciskać guzik do woli i nic nie reaguje. Dodam że silniczek cały czas pracuje. Czy powinno tak być? Czy przy instalacji od tego nieszczesnego obiegu znajduje się jakis przekaźnik czy coś innego co mogło by dawać taki efekt?
  6. na benzynie też mu się tak zdarza. Ostatnio wymieniłem kostke stacyjki i przekażnik od wtrysków ale to też nic nie pomogło
  7. Fakt gimnastyka jakich mało przy tym była. Czyszczenie jednak nic nie pomogło i auto dalej trzyma obroty [ Dodano: 2012-12-26, 00:44 ] Jakiś czas temu wymieniłem silniczek krokowy na nowy, okazało się jednak że to nie on jest przyczyną trzymania przez auto wysokich obrotów oraz spadania do zbyt niskich. Czytałem jeszcze kilka tematów na forach i piszą tam, że może to być także wina sondy lambda. Nie mam pojęcia jak to sprawdzić profesionalnie, nawet nie wiem czy jest taka możliwość, więc na chłopski rozum poprostu ją wypiąłem, żeby zobaczyć jak auto będzie się zachowywało bez niej. No i zachowuje się tak samo. Kompletnie nic się nie zmieniło no może poza tym że auto tak nie szarpie gdy wcisne mu mocniej pedał gazu (oczywiście na gazie). choć może to być jakiś zbieg okoliczności. Czy to oznaczało by że jest ona zepsuta? czy problemu należy szukać gdzie indziej. Dodam że próba sprawdzenia błędów za pomocą lampki check engine zakończyła się fiaskiem ze względu na to, że na starcie mam 14 mignięć przerwa 3 mignięcia i tak w kółko. A i żeby nie nabijać postów, wiecie może czy miska olejowa ma jąkąś uszczelke czy jest poprostu na sylikon?
  8. Świece wymienione i kable tak samo, auto było u gazownika jednak nic się nie zmieniło dalej jest to samo.Co więcej mam już chyba czwarte kable, bo każde które kupiłem i póżniej oddałem na gwarancje łapały przebicie bo 20-30 km
  9. No gaz jest i chyba zawsze dzieje się tak przy nagrzanym silniku.
  10. No zobaczymy ci to z tego będzie, w sobotę rozbiorę i sprawdzę czy coś się zmieni. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, mianowicie to że silnik gaśnie tylko po jakiś pięciu sekundach, a gdyby była to stacyjka to to powinien chodzić cały czas. Dobrze myśle ?
  11. A mogłbyś powiedzieć jak to zrobić, bo nei do końca rozumiem. Chodzi o to by rozebrać stacyjkę i przeczyścić styki czy jak
  12. Witam, od pewnego czasu moją astre męczy pewna dolegliwość, mianowicie po przekręceniu kluczyka na pozycje w której silnik powinien zgasnąć on zamiast tego jak gdyby w ostatniej chwili łapie bardzo wolne obroty tak jakby 200 300 bo nawet ich nie wskazuje obrotomierz, po czym dopiero gaśnie, Póżniej ma problem z zapaleniem. Nie wiem czemu ale zdarza się to może z raz na 8 zgaszeń. O co chodzi?
  13. Witam posiadam kilka sztuk urzadzenia takiego jak na zdjęciu Jedyne co o tym wiem to to że pochodzi z jakiegoś bmw. Byłbym bardzo wdzięczny gdybyście mi powiedzieli z jakiego to modelu i do czego to jest. Pozdrawiam.
  14. Jakieś 2 dni temu wymieniłem ten nieszczęsny termostat i wszystko wróciło do normy, przynajmniej tak myślałem na początku. Otóż silnik od wymiany po nagrzaniu trzyma cały czas 95 stopni niezależnie od tego jak szybko jadę cały temp cały czas stoi w miejscu. wcześniej temp trzymała sie na poziomie 90 stopni. Czy tą zmianą temperatury silnika należy się martwić ? teraz to nie jest problemem ale w lecie gdy temperatury będą wyższe wiatrak będzie się załączał dość często i to mnie martwi.
  15. Witam, mam pytanie czy w tym silniku tzn x16xel (opel astra f 1,6 16v) da się wymienic zam termostat bez kolanka czy jest to nie możliwe. Pytam ze względu na to że w serwisie mówią co innego i w sklepie co innego. Proszę o pomoc.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.