Skocz do zawartości

Bisu

Members
  • Liczba zawartości

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bisu

  • Tytuł
    Moderator

Profile Information

  • Lokalizacja
    Knurów
  1. Odpięta również dodatkowa pompa wody. We wtyczce nie wykazuje zwarcia. (wpięty omomierz)
  2. Jakiś czas temu przestał mi działać nawiew, grzany fotel, podświetlanie konsoli, panelu klimatyzacji. Pali za każdym razem. Ggdzieś jest zwarcie. Cóż mogę jeszcze sprawdzić. Wentylator chodzi luźno, po ominięciu bezpiecznika na sekundę- załącza się i reaguje na zmianę obrotów. Fotele załączają się i wyłączają. Bezpiecznik obsługuje "klapa nawiewu- ???", dmuchawa, grzanie foteli, podświetlanie konsoli, "KLIMATYZACJA? ??"
  3. No i wyregulowane, W skodzie są 2 modele MAP'ów z różnym umiejscowieniem pinu "sygnałowego". I nie tak jak wszyscy mówią, że "szary" czy drugi od lewej... W moim to pierwszy niebieski według noty katalogowej, a patrząc od przodu auta to ostatni od lewej. Podtlenek skalibrowany, zaznaczone to co ma być, a nie jakieś brednie, auto nie wyłącza się na bp, pracuje stabilnie, nie faluje, nie przygasa dojeżdżając do skrzyżowania. Po ustawieniu innej liczby wtrysków, płynniej przełącza się na gaz. Co prawda dalej nie mogę skalibrować mając zaznaczony sygnał obrotów, ale sequent i tak je widzi, b
  4. Chwalę sie już któryś miesiąc. Może dlatego, że nie lubię, więc: Lecimy: Klucz udarowy ASTA , warczy Proszę zwrócić uwagę na te subtelne crash pady DIY Do tego nasadki do alumków też ASTA takie jak te: http://pneumatyka.eu/images/nasadki_do_alu_6112.jpg ściągacze też się trafiły: Nasadki udarowe- możliwie "pełen" zestaw rozmiarów A gdyby brakło rozmiaru 17-41 Trzeba jeszcze tylko redukcję z 1" na 1/2" I znowu jakaś walizka kluczyki do przewodów(ładnie wykonane, polecam)- już użyte:) Wakuomet+ mienik ciśnienia(paliwa) od dawna w arsenale,
  5. Prędzej miałem staga 300, Oprogamowanie na 1 rzut oka bardziej przyjazne, więcej opisów "zrób to sam", z ECU połączysz się starym kablem od telefonu. Sam zrobiłem interfejs za 2zł na rs232.
  6. I po reklamacji- niezbyt udanej, więc pogrzebałem sam. Niestety nie mogę przeprowadzić kalibracji. Obroty widzi, ale jak odczytuje z czego jest sygnał i jego rodzaj to jest to koniec zabawy- nie puszcza mnie "dalej". Jak zaznaczę, że brak sygnału rpm to przechodzę do autokalibacji - moment "przygazowania" do 5 tys) i nic... trwa to w nieskończonośc. POwinny być 3 przygazówki, zebrany odczyt czasów wtrysków i finito. Jakiś patent na too jest skoro już przeszła adaptację. Swoją drogą fajnie, że miałem ustawione w programie że silnik to sekwencja BP a w skodzie jest pół i tylko przy niej pok
  7. Korci mnie żeby teraz już samemu przy tym pogrzebać, ale skoro zapłaciłem za regulacje to będzie reklamacja.
  8. Rozwiązanie problemu: 1. Wszystko czego komputer nie widział (obroty, map) było spowodowane złym podłączeniem jednego z plusów (po stacyjce). Podłączone były dwa plusy od razu do +12 2. Problem z tankowaniem rozwiązał się sam.Najprawdopodobniej pływak się zawiesił i pomimo stukania w zbiornik nic na początku nie pomagało. Coś mu się stało i zatankowałem bez problemu do pełna. Gazownik i tak poleciał w uj, bo ani nie jeździł autem przy regulacji ( pewnie sama autoadaptacja), trochę mi przygasa przy przełączaniu na gaz/benzyna.
  9. Cześć tym razem ja potrzebuję porady. Przełożyłem instalację brc24 MY10 ( na kompie naklejka MY07) Program P&D pokazuje MY10. Jest to ta wersja, gdzie nie ma przecinania "plusa" do odcięcia wtryskiwaczy. Problemy: 1. Raz zatankowałem za 2 dychy, wczoraj nie mogłem w ogóle . Pewnie się pływak zawiesił, bo raczej nie zgiąłem zbyt przewodów. 2.Nie mogę przeprowadzić kalibracji ponieważ: -Program P&D nie widzi obotów - sygnał podłączony mam z szarego przewodu czujnika wału (kiedyś już była w aucie instalacja więc miałem łatwiej). - Nie pokazuje czasów wtrysków PB. - czujniki temp
  10. Zostaw głowicę, Sprawdź wszystkie przewody (powciskaj, dokręć) na niepewne daj nowe opaski zaciskowe. Zobacz czy chłodnica szczelna (na radiatorze i po bokach- tam lubi puszczać). Zwróć uwagę także na termostat. Przeleć ręką wszystkie przewody- może sączyć się po nim od spodu, nie zauważysz, a na głowicę będzie ściekać.
  11. Bisu

    Spawarka do 700zł

    Odpuść sobie elektrodę, za 700zł możesz kupić używanego miga który przy detalach sobie lepiej poradzi.
  12. Bisu

    Nasze specjalności

    Naprawy powypadkowe...ostatni raz zaufałem zamiennikom (przedni pas) do uja to nie podobne. Tylko oryginał! lepiej stary i pordzewiały niż jakieś rzemiosło. To tak w nawiasie. Ja obecnie pracuję jako mechanik pojazdów ciężarowych oraz kilku ładowarek chwytakowych. Do tego nawinie się wózek widł lub coś innego.
  13. Niedziałający cylinder jest przyczyną awarii układu zapłonowego, lub zasilającego ( wtrysk) Gdy te 2 układy są jednak sprawne to powodem wysokiego spalania jest uszkodzenie sondy lambda, czujnika temperatury cieczy lub przepływomierza albo czujnika ciśnienia powietrza (map)
  14. Bisu

    Sam naprawiam.. no przecież..

    To PS. Nie ma takiej książki.
  15. Bisu

    Tulejowanie cylindrów

    Zadzwoniłem do zakładu który miał oddzwonić... i już zaczynają się normalne ceny. 180-200zł za otwór z tuleją. Tuleje MAHLE. Inny region polski i inne ceny.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.