Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jesteś fanem samochodów spod znaku czterech kółek? Marzysz o zakupie Audi, ale nie chcesz brać nowego samochodu z salonu? Jeśli tak, musisz wiedzieć o kilku zasadach, którymi warto się kierować podczas zakupu używanego Audi. Jeśli zatem chcesz mieć pewność co do tego, że kupujesz odpowiedni samochód, przeczytaj ten krótki tekst do końca. Czy warto jest zainwestować w samochody używane Audi? Samochody marki Audi od wielu lat cieszą się ogromną popularność. Ten bardzo dobrze znany producent samochodów zyskał wierną rzeszę fanów, którzy nie wyobrażają sobie jeździć autem żadnej innej marki. Jeśli Ty również należysz do tego grona osób, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak wiele zalet mają samochody używane Audi. Samochód używany - co musisz sprawdzić? Warto jednak wiedzieć, na co należy zwracać uwagę przy zakupie używanego samochodu, by nie dać się oszukać. Pierwszym czynnikiem, który odgrywa dużą rolę podczas wyboru auta, jest oczywiście rok produkcji samochodu. Należy tu zaznaczyć, że samochody używane to nie tylko klasyki ale i auta całkiem nowe, które z salonu wyjechały 3-4 lata temu. Choć dla wielu osób starsze samochody posiadają ,,duszę" należy jasno zaznaczyć, że nawet najlepiej serwisowane auta ulegają usterkom wraz z wiekiem. Czy to oznacza, że należy kategorycznie unikać tak zwanych ,,starych" aut? Absolutnie nie, ponieważ na to, czy samochód jest w dobrym stanie, składa się wiele innych czynników. Kolejnym ważnym elementem jest oczywiście stan techniczny samochodu. Każdy sprzedawca chcący sprzedać swój samochód z pewnością będzie przekonywał Cię do tego, że auto jest w idealnym stanie. Aby nie dać się oszukać, warto udać się na najbliższą stację diagnostyczną, by upewnić się, że wszystko w samochodzie jest sprawne. Dobrym pomysłem może okazać się również konsultacja z zaprzyjaźnionym mechanikiem. Niemałe znaczenie ma oczywiście również wygląd auta. To jak dany samochód prezentuje się wizualnie, często jest czynnikiem, który skłania potencjalnego kupca do podjęcia decyzji. Oglądając samochód, zwróć uwagę na zarysowania, wgniecenia oraz ubytki w lakierze, ponieważ to właśnie one świadczą o tym, w jaki sposób auto było prowadzone oraz czy nie uczestniczyło w kolizji. Używane Audi to dobry pomysł, kupując je, należy jednak zadbać o wyżej wspomniane kwestie. Mówiąc o zakupie używanego samochodu, nie można zapomnieć o sprawdzeniu jego przebiegu. Samochody z dużym przebiegiem niestety często potrzebują drobnych napraw oraz wymiany rozrządu. Rozmawiając z osobą, która sprzedaje auta, poproś o okazanie odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej to, że samochód był na bieżąco serwisowany. Salon samochodowy Kielce — miejsce, w którym dostaniesz najlepsze używane Audi W województwie świętokrzyskim znajdziesz wiele używanych aut. Jeśli jednak zależy Ci na tym, by Twój przyszły samochód był w jak najlepszym stanie, postaw na zakup Audi u autoryzowanego dealera w Kielcach. Sprawdzony salon samochodów w Kielcach oferuje Ci używane oraz nowe samochody najwyższej jakości, które nie tylko prezentują się świetnie wizualnie, ale również są sprawne technicznie. Korzystając z usług salonu Audi Centrum Kielce, możesz mieć pewność co do tego, że jego pracownicy pomogą Ci w podjęciu decyzji oraz odpowiedzą na wszystkie pytania. Zakup samochodu nie jest łatwym zadaniem, wiele osób spędza kilka miesięcy na poszukiwaniach idealnego modelu, zanim podejmie decyzję o zakupie. Jeśli należysz do niezdecydowanych klientów, pamiętaj, że osoby pracujące w salonie Audi w Kielcach dysponują profesjonalną wiedzą na temat motoryzacji, którą chętnie się z Tobą podzielą. Jeśli zatem zastanawiasz się nad zakupem używanego samochodu, nie czekaj ani chwili dłużej i już dziś postaw na sprawdzony salon Audi w Świętokrzyskim.
  3. Wczoraj
  4. Motoryzacja, samochody, auta - w dzisiejszych czasach jest to mocno rozwijająca się branża w sektorze handlu i usług. Obecnie trudno jest nam wyobrazić sobie przemieszczanie się bez własnego środka transportu. Cenimy sobie wygodę przestrzeń, możliwość wyjazdu o każdej interesującej nas godzinie, a także podróżowanie samemu, z rodziną lub jedynie z grupką bliskich znajomych. Jak łatwe stało się nasze życie, kiedy jeden z najszybszych i najpewniejszych transportów stoi pod naszym domem lub w naszym garażu. Nie od dzisiaj wiadomo, że środek transportu powinniśmy dobierać pod siebie - własne oczekiwania, warunki. Rozwój motoryzacji Motoryzacja nieustannie się rozwija i pewnie większość z nas nie nadąża za wszystkimi nowinkami, które pochodzą ze świata czterech kółek. Co chwila wychodzą nowe samochody, auta. Jeden model, wyprzedza poprzedni i tak w kółko i w kółko. Znajdziemy coraz więcej warsztatów samochodowych, które oferują nam budowę aut, a także ich tuning. Więcej na temat motoryzacji znajdziesz na stronie: http://kobieceauto.pl/category/motoryzacja Czym jest tuning? To ingerowanie w wygląd zewnętrzny pojazdu, a także w parametry techniczne. Na tuning decydują się klienci, którym marzy się nieco bardziej spersonalizowany typ pojazdu. Klienci oddają swoje motory, skutery, auta do warsztatu. Tam specjaliści przeprowadzają wywiad, żeby dowiedzieć się na czym najbardziej zależy nam, jeśli chodzi o motoryzacje. Dla niektórych jest to tylko podrasowanie samochodów z zewnątrz, by nadać im unikalny i niepowtarzalny wygląd. Dla innych będą tu wydatniejsze rury wydechowe czy mocniejsza ingerencja w technikę całego pojazdu. Samochody można oczywiście tuningować, jednak trzeba być świadomym, że nie wszelkie zabiegi są legalne według polskiego prawa. Warto sprawdzić, w jakie części auta możemy ingerować, aby w późniejszych etapach jazdy na drodze uniknąć mandatu. Motoryzacja - do hobby po zawód Motoryzacja stała się popularną branżą, a także hobby wielu ludzi. Jest duże zapotrzebowanie na dobrze przeszkolonych mechaników i ludzi, którzy po prostu znają się na rzeczy. Nic więc dziwnego, że na poszczególnych uczelniach wyższych zaczęły się pojawiać kierunki, umożliwiające studentom zdobycie inżyniera na poziomie zawodowym właśnie w różnych dziedzinach motoryzacji, budowy maszyn oraz ich tuningu. Później przed absolwentami stoi też otwarta droga do zdobycia magistra z tej dziedziny nauki. Ważne jest to, że tok studiów równo mocno opiera się na zajęciach teoretycznych - tak aby uczniowie zdobywali wiedzę, ale i na zajęciach praktycznych. Po takich studiach możemy zdobyć prace w stacji kontroli pojazdów, w firmach zajmujących się transportem czy też otworzyć własny warsztat i naprawiać oraz tuningować samochody i auta naszych klientów. Dowiedz się więcej na KobieceAuto.pl Łatwo więc wywnioskować, że motoryzacja jest wyjątkowo dobrze rozwijającą się dziedziną nauki oraz biznesu. Jesteśmy jako ludzie niesamowicie od niej zależni, wielu z nas potrzebuje i korzysta z niej na co dzień. Nie chodzi tu tylko o auta i samochody, ale też o komunikację miejską, czy też polską kolej, ponieważ wszystkie te elementy wchodzą w skład szeroko pojętej komunikacji.
  5. Ostatni tydzień
  6. Kraków kojarzy się nam oczywiście z piękną architekturą, ale również z wszędobylskimi korkami. Przedostanie się z punktu w punkt często jest niezwykle męczące i czasochłonne. Rosnące opłaty za parkowanie samochodu również nie zachęcają do jego posiadania. Jeżeli doliczymy do tego koszty stałe związane z utrzymaniem pojazdu, rysuje się obraz bardzo kosztownego luksusu. Tymczasem istnieje pewna alternatywa dla takiej sytuacji. A przynajmniej w niektórych sytuacjach możemy nieco zaoszczędzić i zyskać na wygodzie. Mowa o wynajmie samochodów. Kraków kojarzy się nam oczywiście z piękną architekturą, ale również z wszędobylskimi korkami. Przedostanie się z punktu w punkt często jest niezwykle męczące i czasochłonne. Rosnące opłaty za parkowanie samochodu również nie zachęcają do jego posiadania. Jeżeli doliczymy do tego koszty stałe związane z utrzymaniem pojazdu, rysuje się obraz bardzo kosztownego luksusu. Tymczasem istnieje pewna alternatywa dla takiej sytuacji. A przynajmniej w niektórych sytuacjach możemy nieco zaoszczędzić i zyskać na wygodzie. Mowa o wynajmie samochodów. Kiedy wynajem samochodu w Krakowie się opłaci? Jeżeli potrzebujemy samochodu sporadycznie, doskonałym rozwiązaniem może okazać się nawet regularne korzystanie z wypożyczalni samochodów. Wynika to z prostej kalkulacji. W przypadku wynajmu samochodów w wypożyczalni nie będziemy bowiem musieli ponosić wieku kosztów stałych związanych z utrzymaniem naszego samochodu. To chociażby kwestie napraw i ubezpieczenia. Dodatkowo zyskujemy bezpieczeństwo, ponieważ zawsze otrzymamy nowy samochód lub co najwyżej kilkuletni, zależnie od wypożyczalni na jaką się zdecydujemy. Naszym zadaniem będzie jedynie zatankowanie pojazdu i zwrócenie go w nie pogorszonym stanie po czasie wynajmu. W praktyce nawet jeśli potrzebujemy samochodu kilkanaście lub kilkadziesiąt razy w roku, nadal opłaca się go wynajmować, zamiast kupować. Wynajem aut dostawczych w Krakowie – szeroki wybór Również samochody dostawcze wynajmiemy bez problemu. Rynek wypożyczalni jest bogaty i oferuje również takie rozwiązania dla wszystkich wymagających klientów. Samochody dostawcze, podobnie jak osobowe możemy wynająć zarówno na kilka godzin, gdy tylko potrzebujemy przewieźć kilka rzeczy, a także na kilka dni czy nawet długoterminowo, jeżeli na przykład w naszej firmie potrzebne auto będzie regularnie, a z jakiegoś powodu nie dysponujemy swoim własnym. Dziś wypożyczalnie samochodów w Krakowie rozwijając swoją ofertę, dbają również o to, by samo złożenie zamówienia było maksymalnie proste. Często wystarczy jedynie kilka kliknięć na stronie internetowej, a na miejscu musimy zweryfikować jedynie swoje prawo jazdy, choć również to może się odbyć online. Interesuje Cię wynajem aut dostawczych w Krakowie? Skorzystaj z oferty renomowanej wypożyczalni aut Kangoor.
  7. Kolana hamburskie nierdzewne mogą stanowić niezwykle ważny element dowolnej instalacji rurociągowej. Są one wprost niezastąpione w sytuacji, w której konieczna jest zmiana kierunku przebiegu rurociągu. Z ich pomocą można wygodnie łączyć rury np. w zakładzie przemysłowym, nadając im pożądany kierunek. Jest to produkt często poszukiwany przez przedsiębiorców różnych branż. Mogą oni wybierać spośród wielu różnych modeli, aby idealnie dopasować je do swoich indywidualnych potrzeb. W przemyśle chemicznym niezastąpione będą na przykład łuki hamburskie kwasoodporne. Z kolei hamburskie kolana bezszwowe świetnie spiszą się w przypadku instalacji wodnych i gazowych. Uszczelki dla przemysłu - równie ważny element instalacji w zakładach przemysłowych Inne, uniwersalne - podobnie jak kolana hamburskie, elementy armatury w zakładach przemysłowych to uszczelki do zaworów. Również są często poszukiwanym przez właścicieli tego typu firm elementem. Są one odpowiedzialne za zapewnienie szczelności instalacji, dlatego powinny wyróżniać się wysoką jakością oraz niezawodnością. Do najbardziej powszechnych należą uszczelki kryngielitowe, które mogą być stosowane przy rurach i zaworach transportujących różne płyny. Sprawdzą się do wody i pary wodnej, kwasów, zasad, olejów, paliw, czy gazów. Oczywiście każdy, kto chce kupić najlepsze uszczelki do zaworów lub wysokiej klasy kolana hamburskie, powinien poszukać ich w ofercie sprawdzonego producenta. Tylko w takim wypadku można mieć pewność ich najwyższej jakości oraz tego, że sprostają nawet największym oczekiwaniom. Sprawdzony producent z wieloletnim doświadczeniem Od lat współpracujemy z producentem armatury spożywczej ArmaPol z Poznania. Specjalizują się w produkcji elementów metalowych, kwasoodpornych ze stali nierdzewnej. Najczęściej wykorzystywanymi przez partnerów produktami są: złącza mleczarskie, zawody klapowe, zawody tri climp, redukcje nierdzewne, głowice natryskowe, uszczelki i uchwyty zaworów, wzierniki. Wymienione produkty realizowane są zgodnie z normami DIN. Zapraszamy do kontaktu.
  8. Wcześniejsza
  9. Druga sonda powinna w miarę spokojnie stać. Ona analizuje sprawność układu oczyszczania spalin (katalizator) i nie wpływa na regulację składu mieszanki. Od tego jest sonda pierwsza - przed katalizatorem.
  10. U mnie na drugiej sondzie napiecie oscyluje jak na pierwszej ale parametr tlenu jest plaski bez jakichkolwiek odchylen
  11. Dzieki arkos za odpowiedz wiec tak Gaz zalozony 2 lata temu regulowany na biezaco (15tys.+ wymiana filtrow) mam program pod bluetooth "car scanner"...wiadomo nie jest to co interfejs w serwisach za pare tys. Ale podaje dane w czasie rzeczywistym. Tj. Sonda przed katem napiecie oscyluje 0.1-0.8v Korekta krotkoterminowa srednio oscyluje -3+3. Jak przelacze na gaz to potrafi zejsc na chwile na -10 +12 potem wraca na -3+3 Korekta dlugoterminowa mam +7 Bledy wywalaly zawsze jezdzac na gazie wiec wtryskow nie ruszam bo na gwarancji jeszcze sprawdzalem przewody powietrzne do kolektora czy sa gdzies uszkodzone/dziurawe nic wydech tez wydaje sie szczelny...jakis czas temu byl wymieniany map sensor w dolocie Parametry temperatury zasysanego powietrza sa dobre...filtr powietrza zalozony nowy ... Nie wiem czy to istotne....jakis czas temu wymienilem sonde za katalizatorem....czy wykres korekty krotkoterm. Powinien byc plaski czy ma minimalnie falowac? Bo gosciu z tego filmiku tak wyjasnia zasade dzialania sond
  12. 4-pinowe są stosowane w układach z tempomatem, czy to wyłączniki dwusekcyjne. Problem polega na tym, że w starym Kadecie dało się mostkować, bo wszystko było "analogowo". Tu steruje BCM. Zwarcie pinów może nie do końca zadziałać - w Insignii czy Vivaro mi nie zadziałało. Najlepiej OPCOM albo coś ogarniającego Ople, test elementów wykonawczych i zobaczyć, co widzi po wciśnięciu hamulca. Równie dobrze może być uwalony BCM i guzik zobaczy.
  13. ArKos

    Płukanie silnika

    Współczuję klientom. Jako mechanik nie wiem, czy pozwoliłbym w takim warsztacie dopompować w moim aucie powietrza w zapasówce. Bardzo proszę takie radykalne i kontrowersyjne sposoby zostawiać tylko dla siebie i nie proponować tego innym.
  14. Świetny sposób. Może stosuj go tylko u siebie i nie proponuj innym. Lubisz zabijać panewki, turbinę, łańcuch itp? Zabijaj u siebie.
  15. Brawo. Pierwszy krok żeby zajebać turbinę. Poza tym producent nie przewiduje stosowania takiego oleju. Branie oleju likwiduje się poprzez naprawę (uszczelniacze zaworów, odma, pierścienie) a nie poprzez motodoktora albo gęste oleje.
  16. Sonda lambda wygląda na uwaloną. P1171 Przekroczona wartość korekt paliwa P1172 Zbyt bogata mieszanka Sprawdzić czy wtryski nie leją, czy filtr powietrza jest drożny, czy ciśnienie paliwa nie jest zbyt wysokie. Jeśli auto miało katalizator wycięty, to zamontować, a jeśli nie był usuwany to sprawdzić, czy się nie wykruszył i nie poleciał do wydechu. W wypadku LPG: skasować błędy, zdjąć klemy akumulatora na noc, na drugi dzień jeździć TYLKO I WYŁĄCZNIE na benzynie. Po ok. 30-40km jeśli błąd nie wystapi, to LPG do dokładnego sprawdzenia i regulacji.
  17. To mi wygląda na moduł ma uszkodzone wyjśie na wentylator.
  18. To jedz do gościa niech ci zwraca kasę.
  19. Lepiej wymień na nową to szybicej sprzedasz auto jak będzie długa ważność butli.
  20. Jak chcesz silnik remontować to dolewaj jakieś specyfiki ja już pisałem w podobnym temacie że trzeba zawsze odpalić silnik na chwilę po spuszczeniu oleju żeby wszystek zleciał.
  21. Nie polecam żadnych płukanek tylko zrub tak jak ja to robię od lat w swoim warsztacie, spuszczasz olej i odpalasz silnik
  22. Proponuję 15W-40 będzie mniej oleju brał ja u siebie taki leję do 1.9tdi i mam mniej dolewek.
  23. witam, J jestem w czasie budowania repliki auta zabytkowego na bazie mercedes SLK 230 z 2004 roku. Chciałbym, aby to auto przeszło badania techniczne dlatego mam kilka pytań odnośnie konstrukcji oraz parametrów przebudowy. 1. Czy jeżeli auto posiada w standardzie poduszki powietrzne to, czy po przebudowie musza być w nim nadal wszystkie zamontowane? Czy można niektóre poduszki wyłączyć lub wymontować? 2.Czy można przebudować kokpit? Jakie parametry musi spełniać deska po przebudowie, aby spełniała wymagania techniczne? 3. Czy musza być zastosowane oryginalne fotele, czy można użyć innych nie oryginalnych? 4. Czy potrzebne są jakieś certyfikaty odnośnie: karoserii z włókna szklanego? Spawania - wzmocnienia podwozia auta. ramy stalowej pod karoserie Mocowań karoserii do podwozia pojazdu. Dzięki j jakieś Info.
  24. witam, jestem w czasie budowania repliki auta zabytkowego na bazie mercedes SLK 230 z 2004 roku. Chciałbym, aby to auto przeszło badania techniczne dlatego mam kilka pytań odnośnie konstrukcji oraz parametrów przebudowy. 1. Czy jeżeli auto posiada w standardzie poduszki powietrzne to, czy po przebudowie musza być w nim nadal wszystkie zamontowane? Czy można niektóre poduszki wyłączyć lub wymontować? 2.Czy można przebudować kokpit? Jakie parametry musi spełniać deska po przebudowie, aby spełniała wymagania techniczne? 3. Czy musza być zastosowane oryginalne fotele, czy można użyć innych nie oryginalnych? 4. Czy potrzebne są jakieś certyfikaty odnośnie: karoserii z włókna szklanego? Spawania - wzmocnienia podwozia auta. ramy stalowej pod karoserie Mocowań karoserii do podwozia pojazdu. Dzięki j jakieś Info.
  25. Witam wszystkich co jakis czas ( miesiac-3 miesiace roznie) wyskakuja mi takie bledy...auto normalnie przy tym spala normalnie jezdzi nie szarpie czy cos innego...z ksiazki kodow (obd codes) wyszlo ze to usterka czujnika rotor (1171) i usterka sterowania wirnikiem (1172) ale co to wogule jest? Auto jak w temacie benzyna z gazem Martwic sie tym czy po prostu kasowac i jezdzic i czekac az cos padnie :). Bo jakis zadnych objawow awarii nie odczuwam
  26. Ta część zaznaczona to przepustnica, oleju tam nie powinno być a jeśli już jest to dostaje się z odmy ( jeden z węży biegnących do pokrywy zaworów) wspominany wąż może być przetarty dlatego może tam być mokre ale nie do tego stopnia by ciekło, musi być inna przyczyna wycieku. jeśli są wycieki i ciężko je zlokalizować należy silnik umyć do sucha i po każdorazowej jeździe sprawdzać i patrzeć gdzie sączy się olej.
  27. Czy regeneracja turbosprężarki może być tania i dobra? Oczywiście, że tak wystarczy trafić do firmy, która posiada odpowiedni sprzęt, wydajność. To wpływa na cenę. Mielec stanowi kolebkę regeneracji w Polsce, to centrum napraw różnego rodzaju podzespołów. Dlatego jeżeli turbosprężarki z Mielca to warto dowiedzieć się więcej gdyż jest tu wiele firm, są też takie które naprawdę warto polecić. Gdzie regenerować turbo w Mielcu? Na czym polega regeneracja turbosprężarki? Najpierw należy odpowiedzieć sobie na pytanie - na czym polega regeneracja turbosprężarki? To pytanie, które zadaje sobie każdy, komu jest ona zalecana. Ty również zaliczasz się do tych osób? Chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej o procesie regeneracji turbosprężarki? W takim razie nasz tekst jest dla Ciebie. Zajrzyj do niego koniecznie! Czym są turbosprężarki? Na początek warto wspomnieć kilka słów o samych turbosprężarkach. Z czym właściwie mamy do czynienia? Co skrywa się pod ich nazwą? Turbosprężarki to narzędzia mechaniczne, które są odpowiedzialne za zwiększenie siły i mocy silnika w napędach spalinowych poprzez wtłoczenie dodatkowego powietrza do komór spalania. To elementy przystosowane do bardzo intensywnej długotrwałej pracy w trudnych warunkach. Do produkcji turbosprężarek wykorzystuje się materiały wykazujące wyjątkową odporność na wysokie temperatury, korozję, czy ścieranie. Dzięki temu przy odpowiedniej eksploatacji mogą nam dobrze służyć i to przez bardzo długi czas. Niemniej jednak nie są to wieczne narzędzia, więc możemy być pewni, że wcześniej, czy później mogą odmówić posłuszeństwa. Gdy dochodzi do awarii turbosprężarki, lepiej pomyśleć o jej naprawie, ponieważ pod względem ekonomicznym jest to bardziej opłacalne rozwiązanie, niż zakup nowego narzędzia. Regeneracja turbosprężarki w MR Radka krok po kroku Naprawa turbo czyli tak zwana potocznie regeneracja turbosprężarki to najprościej mówiąc działania mające na celu przywrócenia jej do dawnej świetności, by znów mogła działać bez zarzutu. Cały proces odbywa się w pełni na profesjonalnym sprzęcie, dlatego solidna regeneracja turbosprężarek może być tylko wykonana w takiej firmie jak MR Radka - Profesjonalna regeneracja turbin i turbosprężarki z miasta Mielec. Oględziny i diagnostyka może obejmować czyszczenie poszczególnych elementów, ich naprawę, czy wymianę na nowe. Jednak dokładny przebieg regeneracji zawsze ustalany jest indywidualnie po pracach diagnostycznych. Dlatego, gdy turbosprężarka trafia do warsztatu, najpierw fachowcy wykonują szczegółowe oględziny. W mieście Mielec ul. Polna 3b woj. podkarpackie znajduje się specjalistyczna firma, która wykonuje naprawy turbo. Profesjonalna naprawa Twojego turbo W tej firmie na początek sprawdzany jest stan urządzenia z zewnątrz, ponieważ w ten sposób można wychwycić wszelkiego typu uszkodzenia zewnętrzne. Następnym krokiem jest rozłożenie urządzenia na poszczególne części, by również je sprawdzić, ale nie tylko. Jak już zdążyliśmy wspomnieć, regeneracja opiera się również na dokładnym czyszczeniu poszczególnych elementów, więc możemy być pewni, że fachowcy również to zrobią. Najważniejszy jest korpus, dlatego właśnie on zostanie poddany precyzyjnemu myciu, piaskowaniu lub śrutowaniu, ponieważ w ten sposób można łatwo pozbyć się zanieczyszczeń oraz korozji. Po dokładnych pracach diagnostycznych przychodzi czas na naprawę. Dla regeneracji turbosprężarek kluczowe znaczenie ma wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów. Dodatkowo każda część jest sprawdzana pod kątem nawet najmniejszych usterek, ponieważ nie można dopuścić, aby przez przypadek wadliwe elementy ponownie zostały zamontowane. Jednak oddając turbosprężarkę w ręce fachowców, nie trzeba obawiać się tego typu sytuacji, ponieważ oni zawsze dokładają starań, aby wszystko przebiegło sprawnie, a urządzenie znów pracowało bez zarzutu. Mielec to nie tylko turbosprężarki, DPF, katalizatory i inne Każdy fan motoryzacji doskonale zdaje sobie sprawę z tego jak ważnym miastem jest Mielec. Pierwotny rozwój lotnictwa to docelowo wielu specjalistów z branży szczególnie silników, osprzętu. To właśnie Ci ludzie to teraz prywatne firmy regenerujące na przykład w/w turbosprężarki. Możliwa jest także naprawa innych podzespołów jak maglownice, alternatory, siłowniki, sprężarki, wtryski a także czyszczenie katalizatorów i DPF do samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Dzięki temu procesowi oszczędzamy i to sporo... Dlatego, gdy okazuje się, że jakieś komponenty uległy już zużyciu, to wymienia się je na nowe o takich samych parametrach jak oryginalne. Na pewno trzeba liczyć się z wymianą łożyska wirnika, pierścieni oporowych, czy odrzutników olejowych i elementów odpowiedzialnych za uszczelnianie. Prace dotyczą również całego zespołu rdzenia, który zostaje poddany wyważeniu dynamicznemu, a wszystko po to, aby wyeliminować wszelkie drgania czy opory. Jeśli nie zostaną stwierdzone inne usterki, to po tych pracach montowana jest kierownica zmiennej geometrii.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.