Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Witam, Mam pewien problem z swoim Peugeotem. Na początek przedstawię pacjenta. Jest to 308 z silnikiem 1.6 VTi 120 KM. Samochód z 2007 r z aktualnym przebiegiem 90 tys. Km. Nie tak dawno miałem problem z katalizatorem (niska sprawność), którego wymieniłem jednocześnie pozbywając się złośliwego checka. Niestety ostatnio zaobserwowałem, że mój Peugeot lubi zakopcić podczas ruszania po dłuższym postoju np. na światłach. Dym który się wydobywa jest koloru białego, nie jest on ciągły. Samochód po dodaniu gazu puści taką chmurkę i tyle. Silnik pracuje bez zarzutu, podczas jazdy jakiekolwiek dymienie nie ma miejsca. Dodam, że problem nie ma miejsca na zimnym silniku. Zużycie oleju w moim samochodzie wynosi ok 350-500 ml / 1000km w zależności od stylu jazdy (przy większych obrotach zużycie jest większe) – podobno te silniki tak mają. Poziomu płynu chłodzącego nie ubywa. Olej dolewany na bieżąco oraz wymieniony przeze mnie po zakupie oraz po 10 tys. Brak aktualnych kodów błędów (Kilka miesięcy temu po dłuższej jeździe autostradą wyskoczył błąd P0011 oraz P0054, jednak myśląc że to może jednorazowy błąd pomiaru skasowałem go i już się nie powtórzył. Teraz zastanawiam się czy może mogłoby mieć to coś wspólnego). Proszę bardzo o poradę co może być przyczyną takiego dymienia. Uszczelniacze, pierścienie… a może zupełnie coś innego?
  4. Dotyczy: Mitsubishi Colt 1,5 benzyna, 2006 rok, wersja Sport, 5 drzwi (anglik). Witam. Jak się okazuje miałem luźną jedną z klem przy akumulatorze i najprawdopodobniej wczoraj przy rozruchu silnika doszło w wyniku tego do zwarcia. Po przekluczeniu kluczyka w stacyjce i próbie uruchomienia zdaje się, że coś jakby strzeliło i auto "zgubiło" zupełnie prąd. Nie paliły się żadne kontrolki , po prostu zero prądu w całym aucie. Poniosłem maskę i poruszałem klemami, przy czym jedna z nich była bardzo luźna i brakowało przy niej śruby mocującej. Była po prostu tylko nałożona. Po tym zabiegu prąd powrócił i rozrusznik kręci normalnie, ale auto nie odpala. Załatwiłem wizytę mechanika, który sprawdził bezpieczniki i podpiął auto pod komputer. Poniżej diagnoza i przepraszam ale będzie to mój mało pewnie profesjonalny opis: - w wyniku awarii uszkodzony został jakiś moduł elektroniczny, przez co kluczyk nie komunikuje się z immobilajzerem, - z tego co pamiętam na komputerze diagnostycznym pojawia się (powraca) błąd B. Proponowane przez w/w mechanika rozwiązanie (naprawa): - wymiana kompletu: kluczyków, stacyjki, zegarów i jakiegoś modułu chyba współpracującego ze silnikiem, - wszystkie elementy mają koniecznie pochodzić z jednego auta, aby pasowały do siebie i wspomniany moduł ma posiadać te same numery, aby również uniknąć błędu i aby wszystko do siebie pasowało. W zasadzie jak widać niemal wcale się na tym nie znam dlatego postanowiłem szukać pomocy tutaj. Z góry bardzo dziękuję za wszelkie sugestie oraz podpowiedzi. Pozdrawiam.
  5. Wcześniejsza
  6. Przejrzałem się dziś pedałowi sprzęgła na pewno do zrobienia jest tulejka pedału sprzęgła w miejscu mocowania linki. Chyba jest wywalona na amen przez co duży luz jest na samym mocowaniu linki. Nie znalazłem w necie oryginału, pojadę później do castoramy będę szukał czegoś podobnego najwyżej dotnę pod wymiar. Fakt, luz ten poniekąd trochę oszukuje czujnik położenia sprzęgła, chyba że jeszcze ma jakąś tolerancję na taki luz. Zobaczymy jak wymienie
  7. Tak miałem ten sam przypadek u mnie jeszcze dodatkowo doszło skrzypienie po naciśnięciu pedału.
  8. Ja miałem podobny przypadek w Kia Ceed a usterką okazała się pompa sprzęgła, a dokładnie mocowanie tłoka pompy do pedału, na końcu tłoka jest oczko plastikowe które nakłada się na oś pedału, oczko jest fabrycznie okrągłe a w moim przypadku zrobiła się fasolka a co za tym idzie był dosyć duży luz na pedale sprzęgła, sprzęgło brało na samym końcu a potem już był problem z wysprzęglaniem
  9. Jak znam życie, to nigdy nie wymieniano płynu w wysprzęgliku. Przepompować czystym płynem na zasadzie odpowietrzenia sprzęgła i zobaczyć.
  10. Hey Zwracam się do Was z pytaniem, posiadam Kia Sorento I JC 2.5 140KM z 2005r. Auto posiadam już 9 lat, przebieg na chwilę obecną to około 130 tys km głównie po mieście. Auto posiada manualną skrzynię biegów. Od dłuższego czasu obserwuje, że pedał sprzęgła zaczyna brać tuż przed samym końcem (przy podłodze ok. 1.5 cm) na wcześniejszych wysokościach nie czuć po wciśnięciu żadnego oporu. Biegi wchodzą bez żadnego kłopotu, auto się nie ślizga, nie drży - jedynie mały dyskomforcik to te niskie branie. Oczywiście pedał wraca normalnie do swojego położenia nie ma z tym problemów. Czy Waszym zdaniem jest to już kończące się sprzęgło czy pomoże sama regulacja skoku pedału sprzęgła Wiem, że bez zwalenia skrzyni to wróżenie z fusów.
  11. Witam wszystkich Może znajdzie się ktoś mądry i coś mi podpowie bo opadam z sił. Po krótce sytuacja jest taka: Początek Wszystko zaczęło się od cieknącego oleju i ropy. Okazało się , że silnik był od góry uszczelniany przez poprzedniego właściciela silikonem bez wymieniania uszczelek. Bardzo szybko i niestety kosztownie problem został usunięty(nowe uszczelki, króćce do listw wtryskowych itp. do tego czyszczenie wszystkiego co tylko się dało- swoją drogą warsztat się postarał)..... na chwilę. Po kilku dniach znowu plama pod autem ale tym razem tylko ropa. Tu problem był łatwiejszy do usunięcia bo przewody wysokiego ciśnienia , szybka wymiana. Tydzień później przeciek na jednym z króćców od listwy i też nie obyło się bez rozkładania od góry. Myślałem , że już wszystko cacy i ..... po odjechaniu kilometra od warsztatu komunikat Exhaust Workshop zaraz za nim zapalil sie samochodzik ESP a razem z nim skrzynia zaczela bardzo twardo zmieniac biegi. Do tego od czasu do czasu wlacza sie tryb skrzyni z podswietlonymi wszystkimi literami na wyswietlaczu. Dodam , że przed jakimkolwiek grzebaniem bo zacząłem od wymiany oleju totalnie nic się nie działo a nawet jak na swój wiek wszystko działało wręcz idealnie. Dopiero po ostatnim rozkłądaniu Do tego najprawdopodobniej do wymiany jest aku rozruchowy bo bywa tak , że nawet po dłuższej jeździe z nienacka znika prąd i trzeba odpalać awaryjnie albo jeździ się tydzień dwa i nic się nie dzieje. Powoli zaczynam tracić cierpliwość i chęci. Może ktoś ma jakieś rozsądne sugestie lub pomysły. Dzień kolejny: Czesc problemow sie rozwiazala. Panowie nie skasowali bledow po zlozeniu po naprawie. Akumulator tez wymienilem. Niestety wraca kontrolka poslizgu i podswietlone wszystkie literki skrzyni biegow. Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu przez chwile jest spokoj i potem znow to samo. Moze ktos moze polecic kogos w Gdansku kto sie na tym zna? I kolejny: ...no i po kolejnych 30km wrócił Exhaust workshop. Pomóżcie prosze bo tracę już nadzieje.....
  12. Nasza firma zajmuje się skupem oraz sprzedażą pojazdów od najnowszych roczników po starsze modele. W odróżnieniu od komisu, auto skup Warszawa zainteresowany jest także niesprawnymi samochodami. Personel nie analizuje szczegółowo stanu auta dlatego klienci nie muszą się obawiać, że należącego do nich samochodu nie uda się sprzedać. W zakresie naszych zainteresowań są auta uszkodzone oraz  po kolizyjne. Zadania takie jak prace naprawcze skup samochodów bierze na siebie. Nasza firma współpracuje z dużymi podmiotami działalności gospodarczej jak i również z klientami indywidualnymi. Nabywamy pojedyncze auta i skupujemy floty od firm. Gwarantujemy bezpieczną transakcję oraz minimum formalności.

    Link do naszej strony: https://autoskupwarszawa-flotyodfirm.pl/

    Jeśli cena zaoferowana przez nas cię nie zadowala zapraszamy na naszą grupę na Facebooku. Na grupie zamieszczane są ogłoszenia sprzedaży kupna oraz zamiany samochodów. każdej marki i rodzaju.

    https://www.facebook.com/groups/autokomiswarszawa/

    Zapraszamy!

  13. Wymień akumulator i po kłopocie
  14. Mam informację że należy dokręcić 8 Nm O kleju nic nie pisze
  15. Witam. Kupilem motocykl, Jak wracałem nim po zakupie to przy kupnie odpalił normalnie a jak przyjechałem na kołach pod dom to juz nie odpalał, po naładowaniu odpala normalnie. po naładowaniu lub godzinę po jeździe pokazuje na mierniku 12,3v. Przy rozruchu spada poniżej 11v w chwili odpalania. Ładowanie w moto dobre. Czy on juz jest do wymiany? Nie chce żebym gdzieś pojechał w dalszą trasę i tam mi nie odpalił...
  16. Ok, dziękuję za cenną uwagę. Śrubę udało mi się już zakupić. Na jutro będę miał pasek wielorowkowy. Czy tą śrubę należy wkręcić na klej - spotkałem się z taką opinią, że na klej. Jeśli tak to jaki ?
  17. Wszystko można. Auto jest twoje. Ale wiesz co sie stało? Wiesz czy masz cały prowadnik? Wiesz czy masz go nie połamanego? Ja nie wiem bo auto u ciebie. Dla tego piszę aby oglądnął to mechanik , wyjął prowadnik i sprawdził.
  18. Nie można wkręcić śruby, uzupełnić olej i korzystać z auta ?
  19. Ale gdy stary był przeskoczony np. to też mogły być problemy. Pytanie czy teraz jest na pewno dobrze. Czujnik jeżeli jest zmieniany i dalej to samo to albo nowy jest nie sprawny ( co też się zdarza) albo przewody od niego do sterownika uszkodzone albo sam sterownik. I popraw kod błędu bo takiego nie ma jak ty napisałeś.
  20. https://opel.7zap.com/pl/car/j96/e/12/28-0/ Przeczytaj mój poprzedni post bo wrzuciłem zrzuty. Ta śruba jak każda inna może się odkręcić ale nie powinna.
  21. no tak ale problemy z odpalaniem były przed wymianą rozrządu .
  22. Rozumiem, że to może się zdarzyć bez jakiejś innej konkretnej przyczyny ? Czy taka śruba jest dostępna w sklepach z częściami samochodowymi ?
  23. A rozrząd jest dobrze ustawiony? Podstawa to sprawdzić wiązkę a potem czujnik . Ty zrobiłeś odwrotnie. I dołożyłeś sobie roboty
  24. Witam, od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu Fiat Grande Punto 1.2 48 kw.Samochód bardzo długo kręci zanim odpali. Został wymieniony czujnik wału korbowego z Delphi na Magneti Marelli.Na tym czujniku Delphi samochód w ogóle nie chciał załapać, odpalał za trzecim, czwartym razem. A na Manetti odpala za pierwszym ale po długim kręceniu. Od początku tego problemu samochód nie pokazywał żadnych błędów. Aż ostatnio już drugi raz pojawia się check engine - BŁĄD PO0335 ( obwodu czujnika wału). Gdzie szukać problemu z odpalaniem? Czy jest możliwość że jest coś z przewodem i dlatego usterka nie znikła ?Dodatkowo dodam że auto jest po wymianie rozrządu, więc to nie raczej tego przyczyna. Co ważne również jest że samochód szybciej zaskakuje i krócej kręci na zagrzanym silniku.Bardzo proszę o pomoc.!
  25. Wykręciła się , wypadła i zniszczyła pasek To są śruby mocowania szyny prowadzącej łańcucha. Więc koniec jazdy i auto na lawecie do mechanika.
  26. Co mogło być przyczyną, że jej nie ma ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.