Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil | OPEL
Zaloguj się:



Automatyczne logowanie:


 Wyróżnij się, zobacz co Ci daje rejestracja na naszym forum 

Zalety Rejestracji ?

1. Rejestrując się na forum masz gwarancję , że opisany przez Ciebie problem nie pozostanie bez odpowiedzi.

2. Rejestracja i korzystanie z pełnych zasobów serwisu jest darmowa a Użytkownik nie ponosi żadnych opłat

3. Opisując, swój problem z samochodem możesz zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze na podobną diagnozę w serwisach motoryzacyjnych

4. Masz szansę porównać zdiagnozowaną przez nas usterkę z diagnozą pochodzšcš z warsztatu motoryzacyjnego

5. Dajemy Ci do dyspozycji wiedzę naszych Ekspertów motoryzacyjnych całkowicie bezpłatnie

Nie zwlekaj zarejestruj się i korzystaj z naszych zasobów - Kliknij Tutaj


Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
pewel1
Nowicjusz


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.7td
Paliwo: DIESEL
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3
  Wysłany: 2010-06-23, 12:37   układ chlodzenia opel astra l dtl

Wymieniłem w moim oplu chłodnicę termostat czujnik temperatury korek zbiorniczka,przeczyściłem układ środkiem do czyszczenia chłodnic a pomimo wszystko jest tak że gdy jadę średnia prędkością tak do 100km/h wszystko jest ok. Gdy trochę przycisnę więcej od 100-do 140km/h temperatura na wskażniku zaczyna rosnąć,gdy odpuszczę noge z gazu po chwili temperatura spada do normy.
Mógłby mi ktoś pomóc o co w tym wszystkim chodzi , co można poradzić na to zja :cry: wisko?
Ostatnio zmieniony przez holcu 2010-06-23, 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel/Opel
Model: AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): X20XEV
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 447 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7002
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-06-23, 12:44   

Cytat:
Gdy trochę przycisnę więcej od 100-do 140km/h temperatura na wskażniku zaczyna rosnąć,gdy odpuszczę noge z gazu po chwili temperatura spada do normy.


ile jest przy spokojniej jeździe czyli "norma"?

jak wysoko wzrasta temperatura podczas gonienia auta?
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 348 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3832
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-06-23, 13:01   

Mnie się wydaje że to jest normalne zjawisko, jak dasz silnikowi popalić to on nie zdąży się wychłodzić czasem nawet włączy wentylator. mam te same zjawisko w Omedze, tylko może być różnica w prędkościach ja jadąc 140 mam około 3000 obr/min Ty masz pewnie więcej podchodzi może nawet pod 4500 obr/min a przy takich obrotach silnik się bardzo szybko nagrzewa.
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel/Opel
Model: AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): X20XEV
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 447 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7002
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-06-23, 13:03   

dlatego pytam o tą temperaturę "normę"
mam w calibrze podobnie - spokojnie jeżdżąc w mieście trzyma ciut nad pierwszą kreską powyżej 50*

tylko włączyć "S" na lewarku, i 5 minut pogonić i już jest 90* :-D
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
 
 
pewel1
Nowicjusz


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.7td
Paliwo: DIESEL
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-06-23, 19:25   

Normalna temperatura to 90*,a grzeje się do około 97*. I załącza się wentylator.
Niby normalne zjawisko ale wcześniej tego nie miałem ,doszło do90* i tak trzymało przez cały czas. No ewentualnie przy staniu długo w korku to temperatura urosła.
 
 
holcu Sam Naprawiam Audi
Administrator



Marka: Kia
Model: Sorento
Oznaczenie silnika (symbol): 2.5 CRDi
Paliwo: DIESEL
Zaproszone osoby: 480
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 621
Skąd: Sarajevo
Wysłany: 2010-06-23, 19:33   

pewel1 - taka temperatura to nie jest jeszcze powód do niepokoju. Bardziej bym się martwił tym, że samochód nie mógł przekroczyć 90 stopni mimo dynamicznej jazdy aniżeli przekroczył.
_________________
 
 
 
pewel1
Nowicjusz


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.7td
Paliwo: DIESEL
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-06-23, 19:53   

Tak ale niepokoją mnie te ciągłe wachania temperatury na wskażniku .
Wcześniej jak złapał określoną temperaturę to trzymał ją bez żadnych wachań.
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 348 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3832
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-06-23, 21:55   

pewel1 napisał/a:
Wcześniej jak złapał określoną temperaturę to trzymał ją bez żadnych wachań.


To jest właśnie dobry objaw, działa termostat który otwiera i zamyka duży obieg i tak jak termostat zamknie się to płyn płynie tylko w silniku i układzie ogrzewania w między czasie w chłodnicy płyn tak wystygnie że jak się otworzy termostat i dostanie zimniejszy płyn to wskaźnik na chwile spadnie. Z tego wynika że teraz masz sprawny układ chłodzenia tym się nie przejmuj martwił bym się jak by temperatura nie chciała się podnieś lub była za wysoka.
Pozdrawiam
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów powaznie przegrzewajacy sie uklad chlodzenia PILNE!
Gość Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 2 2012-05-23, 13:49
ArKos
Brak nowych postów [Corsa B 1.5 TD] ucieka woda z ukladu chlodzenia
tomasson93 Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 1 2014-04-28, 14:27
ArKos
Brak nowych postów Opel Calibra - układ hamulcow - wpada pedał
Krhid Podwozie 5 2013-09-15, 09:42
Krhid
Brak nowych postów opel astra F wrzucam bieg i nie jade astra F
guguś Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 29 2014-02-15, 09:22
maciekchn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 27