Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil | OPEL
Zaloguj się:



Automatyczne logowanie:


 Wyróżnij się, zobacz co Ci daje rejestracja na naszym forum 

Zalety Rejestracji ?

1. Rejestrując się na forum masz gwarancję , że opisany przez Ciebie problem nie pozostanie bez odpowiedzi.

2. Rejestracja i korzystanie z pełnych zasobów serwisu jest darmowa a Użytkownik nie ponosi żadnych opłat

3. Opisując, swój problem z samochodem możesz zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze na podobną diagnozę w serwisach motoryzacyjnych

4. Masz szansę porównać zdiagnozowaną przez nas usterkę z diagnozą pochodzšcš z warsztatu motoryzacyjnego

5. Dajemy Ci do dyspozycji wiedzę naszych Ekspertów motoryzacyjnych całkowicie bezpłatnie

Nie zwlekaj zarejestruj się i korzystaj z naszych zasobów - Kliknij Tutaj


Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
  Wysłany: 2010-09-29, 11:05   Szarpanie brak mocy glosna praca silnika....Fiat punto 1.1

Witam mam problem z autem wczoraj zatankowałem na fuul po przełączeniu na gaz paliła się czerwona lampka przełączałem do skutku i zapaliła sie zielona dziś to samo jadę na LPG po chwili widzę czerwona lampkę przełączam z powrotem na PB i LPG i juz zielona.Dziś auto zaczęło strasznie szarpać nie dało eis ruszyć podczas jazdy przełączę na LPG i jedzie(ale nie ruszy) a na pb strasznie muli i silnik grzechocze... Na LPG jak dodam gazu słychać pukniecie strzał coś takiego co sie stało?Na lpg nie moglem ruszyc tak szarpało i dusiło na PB jakoś dojechałem do domu..

Auto:Fiat punto 1
silnik 1,1
rok. 97
lpg od 2006 parownik robiony niedawno + regulacja
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 353 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3882
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-09-29, 19:18   

Troszeczkę namieszałeś miedzy Pb a LPG na spokojnie sprawdź czy takie objawy są na samej benzynie odpal pojeździ trochę i poobserwuj zachowanie silnika, potem przełącz na gaz i to samo pojeździć obserwować i opisać potem coś poradzimy bo z Twojego opisu na dzień dzisiejszy nic nie wynika.
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
Wysłany: 2010-10-01, 14:17   

Powiem tak....

Na PB jedzie jak czołg głośniej i jak bym miał 100kg obciążenia....

Na LPG ruszając szarpie ze nie da się ruszyć....

w czasie jazdy przełączę z Pb na lpg to jedzie ale tak jak na Pb czyli wolno i zamula.

Myślałem ze rozrząd ale po znakach widzę ze nie...








Ostatnio zmieniony przez ArKos 2010-10-01, 14:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 453 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7070
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-10-01, 14:22   

czy twoim zdaniem ten pasek jest prawidłowo napiety?
jak dla mnie wisi luźny jak flak - zdjęcie 2
górne koło na wałku jest moim zdaniem o 1 ząbek przesunięte
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
Wysłany: 2010-10-01, 14:32   

no wisi masz racje ale nie da się przekręcić bardziej niż pisze w instrukcji (90`) Wymiana może rozwiązać problem?
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 453 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7070
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-10-01, 14:56   

pasek nie może być aż tak luźny
żeby ci sie okręcił więcej niż 90* to by musiał dyndać
moje zdanie:
nierówne jałowe + szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska
najpierw go napnij i zobaczysz czy sie poprawiło
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
Wysłany: 2010-10-01, 15:48   

Powiedz jak napina się w punciaku?
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 453 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7070
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-10-01, 16:11   

nie robiłem nigdy fiata
w oplu albo napina się pompą wody (mimośród) albo jest napinacz - zależnie od silnika
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
Wysłany: 2010-10-01, 16:12   

ArKos napisał/a:
pasek nie może być aż tak luźny
żeby ci sie okręcił więcej niż 90* to by musiał dyndać
moje zdanie:
nierówne jałowe + szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska
najpierw go napnij i zobaczysz czy sie poprawiło



Ale ja nie pisałem ze przy obciążeniu szarpie tylko przy ruszaniu na LPG tak szarpie ze auto dosłownie podskakuje a nie jedzie na PB lepiej rusza ale straszeni wolno i mulasto dodatkowo silnik głośno pracuje i dziwnie.Stalo się to nagle...Podjechałem zgasiłem po 30min ruszyłem i od razu takie zachowanie. [/fade]
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 453 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7070
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-10-01, 16:24   

punciak napisał/a:
Ale ja nie pisałem

a czy ja pisałem?
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
Wysłany: 2010-10-01, 16:39   

no tu "szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska"


Dobra nie ważne...Właśnie opla robiłem to wiem ze pompa a w punciaku :crazy: chyba rolka odkręcę zobaczę...Zresztą to napinanie to czarna magia dla mnie...By ktoś wytłumaczył jak to zrobić...

W punto pompa przykręcana na stale jest na 4 śruby.
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 453 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7070
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-10-01, 16:52   

punciak napisał/a:
no tu "szarpanie przy obciążeniu może wynikać ze zbyt luźnego paska"

punciak napisał/a:
Na LPG ruszając szarpie


to proces ruszania nie obciąża silnika? :roll:

1. zobacz ustawienie rozrządu bo moim zdaniem jest źle
2. naciąg paska jest za słaby według mnie
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
szymon 1587cm3 Sam Naprawiam Audi
Moderator
Diesel niet :(


Marka: Opel
Model: vectra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.6 8V (x16sz)
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 125 razy
Wiek: 27
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 1985
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2010-10-01, 20:21   

punciak napisał/a:
Powiedz jak napina się w punciaku?


Pod kółkiem rozrzadu masz napinacz (rolka z łozyskiem na mimosrodzie) Ustawiasz rozrzad na znaki, luzujesz srube napinacza i napinasz napinacz (obracasz mimosród i pasek sie luzuje lub napina - zalezy w która strone krecisz) jak naciagniesz to zakrecasz srube (nowa srube odpowiednim momentem) Przekrecasz 2 razy silnikiem za dolne kółko (to na wale korbowym) i sprawdzasz znaki i naciąg, jak jest ok odpalasz.

ArKos napisał/a:
w oplu albo napina się pompą wody (mimośród) albo jest napinacz


który to napinacz tez jest na mimosrodzie :P

Moze rzeczywiscie napinacz popuscił, pasek przeskoczył - przy okazji zapłon skopał i stad...

punciak napisał/a:
zaczęło strasznie szarpać nie dało eis ruszyć

punciak napisał/a:
strasznie muli i silnik grzechocze


Oby nie zaworki o tłoki :-(
_________________
 
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 453 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7070
Skąd: z ASO
Wysłany: 2010-10-01, 20:23   

Cytat:
który to napinacz tez jest na mimosrodzie :P

taaaaaaaa?
pokazać ci ten mimośród np w c20xe?


:mrgreen:
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
punciak Sam Naprawiam Audi
Specjalista
tak mało czasu...


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): x16sz
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 239
Wysłany: 2010-10-01, 20:24   

no oki... Jak możesz opisz jak się naciąga bo w oplu praktycznie na sile wciskałem pasek a dalej pompa i napinacz a tu hmmm.... sam nie wiem jak się zabrać...Najlepiej opisz jak dziecku co i jak :) :-P :-D

Całość wygląda tak LINK

Tylko u mnie niema nacięcia dolnego na silniku :-/


aha a czemu na LPG tak szarpie przy ruszaniu a na Pb rusza w miarę normalnie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów głośna i nierówna praca silnika, czasami brak mocy
Zbigniew Kozaczuk Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 3 2013-01-12, 08:47
automux
Brak nowych postów nierówna praca silnika i szarpanie podczas jazdy
Darsal Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 5 2014-11-25, 19:56
ArKos
Brak nowych postów Brak mocy na niksich obrotach, szarpanie w Oplu astra G 1.4
slawekf74 Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 44 2013-09-07, 21:58
ArKos
Brak nowych postów brak wolnych obrotów nie równa praca silnika
czester Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 6 2012-05-01, 13:57
czester


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,66 sekundy. Zapytań do SQL: 38