Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil | OPEL
Zaloguj się:



Automatyczne logowanie:


 Wyróżnij się, zobacz co Ci daje rejestracja na naszym forum 

Zalety Rejestracji ?

1. Rejestrując się na forum masz gwarancję , że opisany przez Ciebie problem nie pozostanie bez odpowiedzi.

2. Rejestracja i korzystanie z pełnych zasobów serwisu jest darmowa a Użytkownik nie ponosi żadnych opłat

3. Opisując, swój problem z samochodem możesz zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze na podobną diagnozę w serwisach motoryzacyjnych

4. Masz szansę porównać zdiagnozowaną przez nas usterkę z diagnozą pochodzšcš z warsztatu motoryzacyjnego

5. Dajemy Ci do dyspozycji wiedzę naszych Ekspertów motoryzacyjnych całkowicie bezpłatnie

Nie zwlekaj zarejestruj się i korzystaj z naszych zasobów - Kliknij Tutaj


Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
asterka_gsi Sam Naprawiam Audi
Początkujący
....nie zawsze


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.6 16V
Paliwo: PB
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 39
Wysłany: 2011-01-04, 00:59   Remont generalny(mały) opel astra f 1.6 16v

Witam mało udzielam sie na forum czasem wpadam wiecej czytam niz pisze.Kiedys prosiłem was o pomoc i nie zostałem ze tak powiem olany.Jak to mowia jak trwoga to do boga :-D mam nadzieje ze teraz tez mi pomożecie drodzy koledzy i kolezanki :faja:
Panowie przechodzac do setna sprawy moja astra bieze sporawe ilosci oleju-ok 1/1000km( od kiedy pamietam(czyli od 2 lat jak tylko ja kupiłem) ,postanowiłem cos z tym zrobić.chce przeprowadzic mały remont.Ogólnie nie liczac spalania silnik jest zdrowy,zrywny ładnie sie wkreca na obroty, ze spalaniem beny tez wszystko oki.Mam do was kilka pytań
ze zdjeciem góry nie bede miał problemu,głowice oddaje do zakladu,beda wymieniane nowe zawory usczelniacze,prowadnice,planowanie to wiadomo.....
Ale nie o to chodzi mam rozkmine czy ruszac dół,a jesli ruszac to jakis mały manual by mi sie przydał bo wszystko bede robił sam.miałbym w planach wymiane samych pierscieni.

dane auta opel astra f 98r 1.6 16v x16xel

1 pytanie z jakim momentem dokręcac
korbowód panewki ,wałki rozrzadu?
2 jakiej firmy kupic uszcelki oraz śruby głowicy,piersienie?
najlepsza metoda na wyjecie tłoków?
3 co zrobić badz wymienic przy okazji majac dól rozbebeszony?
4skręcajac korbowod,panewki uzyc nowych śrub?
a i jescze cos.... rozkrecajac korby,ogolnie dól.... jest jakas kolejnosci trzeba cos znaczyc,ustawiac(cos w podobie ustawiania paska rozrzadu?czy nie?
Pytan i zdjeć pewnie bedzie wiecej w momencie kiedy zaczne działac jak narazie tyle....



a i bym zapomniał jak ktos ma jakis fajny program badz materiały(filmy,słowo pisane,zdjecia) które moga mi pomoc niech wysyła ;-)

pozdr mysle ze ten temat pomoze nie tylko mnie.jest wiele przeciez osob ,które maja checi,jakies tam pojecie,miejsce i czas do przeprowadzenia podobnych napraw ale nie ma im kto podpowiedziec,nakierować,pomoc.wiec prosiłbym o wpisywanie sie osob które wniosa cos to topica.....

Nie ukrywam ze oczekuje pomocy ARKOSA I JEGO BANDY :-D
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 349 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3858
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-01-04, 07:18   

Nie ma co tu za dużo do pisania, w Twoim przypadku dołu bym nie ruszał skoro silnik jest zdrowy, zrywny etc, silnik połyka olej przez uszczelniacze zaworów a z tego co przeczytałem oddajesz głowicę do regeneracji więc tam Ci wszystko zrobią na cacy Twoja ingerencja w silnik polegać będzie tylko na odkręceniu i przykręceniu głowicy oraz sprawdzeniu czy na wałku rozrządu niema jakiś rys na krzywkach i czy nie są wytarte, jeśli będą wytarte to wałek do wymiany jeśli nie zostaw stary, myślę że wiesz jak głowicę się odkręca i przykręca jak nie wiesz napisz, śrub nie musisz kupować nowych stare są jak najbardziej ok no chyba że są objechane czy jakieś inne uszkodzenia mają, co do momentu dokręcania hmm ja mam klucz dynamometryczny w rękach :lol:
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 449 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7031
Skąd: z ASO
Wysłany: 2011-01-04, 07:18   

uważam, że utopisz pieniądze
jeżeli zadajesz pytania kategorii "szkolnej" to z pewnością nie zrobisz tego poprawnie
ja bym wolał na twoim miejscu kupić za kilkaset złotych zdrowy silnik używany (z gwarancją) i po prostu wymienić - wyjdzie taniej szybciej i pewniej
asterka_gsi napisał/a:
mam rozkmine czy ruszac dół

trzeba ocenić stan dołu - gładzie cylindrów, luzy tłoków
szlifierz będzie wiedział czy dół do roboty czy może być, jeśli tylko go przemierzy
asterka_gsi napisał/a:
1 pytanie z jakim momentem dokręcac
korbowód panewki ,wałki rozrzadu?

łożyska stopy korbowodu
śruby z długością gwintu 15mm = 25Nm
śruby z długością gwintu 40mm = 25Nm+15°
asterka_gsi napisał/a:
2 jakiej firmy kupic uszcelki oraz śruby głowicy,piersienie?
najlepsza metoda na wyjecie tłoków?

goetze
wyjąć da sie tylko górą po odkręceniu od wału
asterka_gsi napisał/a:
3 co zrobić badz wymienic przy okazji majac dól rozbebeszony?

zalezy od stanu
asterka_gsi napisał/a:
4skręcajac korbowod,panewki uzyc nowych śrub?

tak zalecają, podobnie jak szpilki głowicy
asterka_gsi napisał/a:
oczekuje pomocy ARKOSA

dobrze radzę:
odpuść bo nie jesteś na tym etapie
to nie jest wymiana koła
choćby prozaiczna rzecz jak ustawienie luzów na zamkach pierścieni - spaprasz i zatrzesz silnik po pierwszym rozruchu jeśli za ciasno będzie
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
asterka_gsi Sam Naprawiam Audi
Początkujący
....nie zawsze


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.6 16V
Paliwo: PB
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 39
Wysłany: 2011-01-04, 19:26   

..
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 449 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7031
Skąd: z ASO
Wysłany: 2011-01-04, 20:15   

:?:

nie rozumiem :-|
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
szymon 1587cm3 Sam Naprawiam Audi
Moderator
Diesel niet :(


Marka: Opel
Model: vectra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.6 8V (x16sz)
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 125 razy
Wiek: 27
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 1984
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2011-01-04, 20:57   

asterka_gsi napisał/a:
astra bieze sporawe ilosci oleju-ok 1/1000km


Norma wg producenta to 0.6l/1000km

Jestes w 100% pewny ze olej jest spalany, nigdzie nie wycieka? Silnik jest suchy?

asterka_gsi napisał/a:
beda wymieniane nowe zawory usczelniacze,prowadnice,planowanie to wiadomo.....


Po co zaraz wymiana zaworów na nowe? Jesli dobrze trzymaja, nie maja ubytków to tylko dotrzec + obowiazkowo wymiana uszczelniaczy i zabielenie.

asterka_gsi napisał/a:
mam rozkmine czy ruszac dół


Pierscienie nie sa drogie, i jesli nie wiesz któredy olej przedostaje sie do komory spalania to je wymien. Blok trzeba pomierzyc i kupic odpowiednie pierscienie. Pierscienie nalezy dopasowac do cylindrów (Arek pisał o zamkach).

asterka_gsi napisał/a:
2 jakiej firmy kupic uszcelki oraz śruby głowicy,piersienie?


goetze, elring.

asterka_gsi napisał/a:
najlepsza metoda na wyjecie tłoków?


Jest tylko jedna metoda. Odkrecasz głowice, odkrecasz miske, odkrecasz korbowód od walu korbowego i tłok wyłazi w góre...

asterka_gsi napisał/a:
3 co zrobić badz wymienic przy okazji majac dól rozbebeszony?


Trzeba zweryfikowac jak wygladaja czesci i ocenic czy trzeba robic czy nie

asterka_gsi napisał/a:
4skręcajac korbowod,panewki uzyc nowych śrub?


powinny byc nowe.

asterka_gsi napisał/a:
rozkrecajac korby,ogolnie dól.... jest jakas kolejnosci trzeba cos znaczyc,ustawiac


Kazdy tłok musi trafic w swoj cylinder. Na tłokach sa znaki dzieki którym wiadomo jak go ustawic w cylindrze (strzałki)

asterka_gsi napisał/a:
,które maja checi,jakies tam pojecie,miejsce i czas


Uwierz na słowo ze checi i jakies pojecie to zdecydowanie za malo.
_________________
 
 
 
szymi870 Sam Naprawiam Audi
Specjalista


Marka: opel
Model: corsa
Oznaczenie silnika (symbol): 1s2l
Paliwo: PB
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 192
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2011-01-05, 19:08   

Grzes997 napisał/a:
śrub nie musisz kupować nowych stare są jak najbardziej ok no chyba że są objechane czy jakieś inne uszkodzenia mają
:shock: :shock: naprawdę jesteś mechanikiem, czy to co jest w profilu to żarty ??
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 449 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7031
Skąd: z ASO
Wysłany: 2011-01-05, 19:44   

dużo ludzi stosuje stare śruby - i do korb i do głowicy
jest to zjawisko powszechne i nagminne a wynika z oszczędności - stare śruby jako tak nie mają śladów zużycia więc i je dają z powrotem
czemu zalecają użycie nowych?
bo obciążenia jakim poddawane są te śruby to jest po prostu masakra
ich twardość już świadczy o tym - 10.4 to standard opla
przy podciąganiu parametrów silnika (moc) stosuje się śruby utwardzane (twardosć ponad 12) a przy pełnym profii tuningu przekracza 20
na przykład ARP2000 jakie miałem w wolnossącym 2.0 16v w kadecie są przewidziane do mocy 350kM+
jeden minus: komplet śrub korbowodowych to kilkaset złotych

do rzeczy:
śruby rozciągają się po dokręceniu
nie są to jakieś wielkości , które osiąga guma do żucia, ale jednak się rozciągają
kilkakrotne dociągnięcie śruby radykalnie obniża jej wytrzymałość
jeśli nowa rozciągnie się powiedzmy o 0,5%, to z każdym kolejnym dokręceniem będzie się rozciągać coraz bardziej
w efekcie doprowadzi to do jej zerwania - dlatego zalecają każdorazowo stosować nowe
korbowody przenoszą ogromne obciążenia, a jak wiemy, układ jest tak silny, jak jego najsłabszy element - czyli śruby
przy prędkości obrotowej silnika na poziomie 6,7 czy więcej tys obr/min, śruby te przejmują obciążenie liczone już w tonach
temu często domowi tunerzy mają korbę z boku, bo uturbili a nie przewidzieli, że śruba nie wytrzyma... ze śrubami głowicy jest podobnie

wiele elementów silnika zalecają wymienić każdorazowo przy demontażu: są to np paski rozrządu, uszczelki głowic
to są materiały, które nie dość że pełnią bardzo odpowiedzialną rolę w pracy silnika, to jeszcze są na tyle delikatne, że jednorazowy montaż jest teoretycznym życiem tego elementu trwającym do momentu wymiany przewidzianej przez producenta lub ponownego demontażu nawet, jeśli nastąpił krótko po montażu nowego

moje prywatne zdanie:
silnik 1,6 16v opla nie jest ani wysilony ani konstrukcyjnie jakiś dziwny
to solidna i sprawdzona konstrukcja, która jest zrobiona naprawdę z bardzo solidnych elementów - osobiście znam taki silnik z przebiegiem 450 tys km (czterysta pięćdziesiąt tysięcy km) który nie miał jeszcze remontu i nie żre nie wiadomo ile oleju
jeśli więc autem jeździ się normalnie, a nie używa do sportu, jeśli auto ma dobry olej, jeśli silnik jest w należytym stanie, to takie śruby korbowodowe można dać te co były

zgodnie z zaleceniami, każdorazowo należałoby wymieniać śruby:
- koła zamachowego silnika
- zacisków hamulcowych przy wymianie klocków
- nakrętek przegubów i piast kół
- nakrętek wkładów amortyzatorów w przednich kolumnach
- dolnych śrub amortyzatorów tylnych
- nakrętek gałek, sworzni, koncówek drążków, wahaczy itp
i pierdyliona siedmiuset innych

jeśli masz finanse to wymieniaj
jesli znasz się na tyle, aby realnie ocenić, czy mozna je ponownie wykorzystać, czy też nie, to jeśli są ok to stosuj te co są

nie ma o co kruszyc kopii - zalecają, ale nie wymagają
zalecają przecież wymiane katalizatora po iluś tam tys km - wymieniacie zawsze? ;)
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 349 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3858
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-01-05, 20:55   

szymi870 napisał/a:
naprawdę jesteś mechanikiem, czy to co jest w profilu to żarty ??


Nie, ja tu tylko gram 8-)

Powiem Ci tak, z samochodami bawię się jak jeszcze nie było pomysłu na Ciebie, głowic się na odkręcałem tyle że sam nie pamiętam ile tego było i w żadnym przypadku nie dawałem nowych śrub no chyba że były uszkodzone, myślisz że jak oddasz samochód do ASO to dostaniesz nowe śruby to się mylisz, napewno wiesz że te śruby czyli z głowicy i z korbowodu nie są normalnymi śrubami są one utwardzane jak wspomniał Arek, zresztą sam nasz admin w mojej obecności wymieniał uszczelkę pod głowicą w Omedze i wkręcił wykręcone wcześniej śruby.
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 449 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7031
Skąd: z ASO
Wysłany: 2011-01-05, 21:00   

cała sentencja co do śrub:
jeśli są pierwszy raz użyte, czyli zamontowali to podczas składania auta w fabryce, to na pewni nic się nie stanie przy drugim montażu - i za to jestem pewien na 100%

moje wątpliwości pojawiłyby się przy 3-cim, no powiedzmy 4-tym montażu i wtedy już zdecydowałbym się chyba kupić nowe

ot co
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 349 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3858
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-01-05, 21:29   

:drunk: tylko potem do domu piechotą :lol: :lol:
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 449 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7031
Skąd: z ASO
Wysłany: 2011-01-05, 21:32   

szymi870 napisał/a:
przyczepiłem się do tych śrub dlatego ,że sam wykręcałem taką właśnie urwaną śrubę pozostawioną przez "machaników"

jest drugi koniec kija:
"mózg" mógł śrubę przeciągnąć, czyli za mocno dorypał
znam takiego, co ukręcił śrubę mocowania wahacza, M14
i to byłem ja
ale przy odkręcaniu - to raz, a dwa - ktoś ją pewnie metrową gazrurką dociągał
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
asterka_gsi Sam Naprawiam Audi
Początkujący
....nie zawsze


Marka: opel
Model: astra
Oznaczenie silnika (symbol): 1.6 16V
Paliwo: PB
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 39
Wysłany: 2011-02-01, 21:29   

DOBRA Panowie koniec kombinowania... bedzie robiona tylko góra,głowica przejdzie kompletna renegeracje plus wymiana wszystkich uszczelek.

Małe OT....
nie wiem tylko czemu kolega Arkos tak negatywnie podszedł do mojego tematu...przeciez forum jest od pomagania sobie...

Z racji małego remontu chciałbym dodac troche koni aśce,wiem że silniki x16xel są rozwojowe. wymiana na sportowe wałki w tym momencie jest dla mnie za drogim biznesem,wyczytałem gdzies na jakims forum ze koles włozył wałki od lanosa 1.6 16v co poprawio mu moment i kilka kuni :devil: dodało.wiecie cos wiecej o takich modach?niech sie ktos wypowie nakieruje :oops:
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 349 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 3858
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-02-02, 06:40   

asterka_gsi napisał/a:
wyczytałem gdzies na jakims forum ze koles włozył wałki od lanosa 1.6 16v co poprawio mu moment i kilka kuni :devil: dodało.wiecie cos wiecej o takich modach?niech sie ktos wypowie nakieruje :oops:


Takimi bajerami się nie zajmuję wiec może ktoś inny udzieli Ci sensownych porad, co do Twojego remontu to dobrze robisz że tylko góra do regeneracji skoro dół jest dobry po co go ruszać.
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.

http://microsat.pl - sklep internetowy - dekodery DVB-T, anteny, elektroniczne papierosy, akcesoria
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 449 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7031
Skąd: z ASO
Wysłany: 2011-02-02, 09:37   

asterka_gsi napisał/a:
nie wiem tylko czemu kolega Arkos tak negatywnie podszedł do mojego tematu...przeciez forum jest od pomagania sobie...

Pokaż mi moje negatywne podejście...

Jeśli dobra rada aby nie mając określonej wiedzy, praktyki i umiejętności, ze sporą możliwością narażenia się na straty finansowe bo się spapra - jeśli to jest negatywne podejście, to najmocniej cię przepraszam i nic więcej nie piszę.

Rozbierz dół, połam nowe pierścienie, poskładaj to niezgodnie ze sztuką i ciesz się, że wywaliłeś kasę w błoto... Twój cyrk twoje małpy jak to mawiają. Twoje pieniądze twoja strata.
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
Opel Mokka Cosmo - 2014 1.4T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Astra F 1.7D mały remont dużo pytań
co warto sprawdzić
szymi870 Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 19 2011-04-04, 05:31
ArKos
Brak nowych postów generalny rtemont C16NZ czyli opel
fifek Ogólne 10 2010-06-24, 21:45
Wasyl
Brak nowych postów Astra F Remont silnika
Tierol Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 22 2012-07-30, 21:42
Tierol
Brak nowych postów Remont silnika, momenty dokręcania korowód, Astra 1,7 TD
Xerxes Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 5 2014-10-13, 21:49
ArKos


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 34