Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil
Logowanie:



Automatyczne logowanie:
Uruchom; JavaScript!
Odśwież



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ArKos
2017-09-09, 14:08
Autor Wiadomość
cita35 Sam Naprawiam Audi
Początkujący
cita35


Marka: OPEL
Model: ZAFIRA
Oznaczenie silnika (symbol): y20dth
Paliwo: DIESEL
Wiek: 37
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 49
  Wysłany: 2012-10-13, 20:02   Problem z hamulcami Opel Zafira

Witam oto mam taki problem z moją Zafirą 2.0 DTL że od tej pory jak ją kupiłem około 3 miesiące temu zauważyłem że hamulce są słabe to znaczy że trzeba mocno pedał cisnąć jak się hamuje to pedał robi się twardy tak jakby serwo przestało działać , ale zaważyłem również że jak jadę szybciej i zacznę mocniej hamować to hamulce są owiele lepsze pedał pedał robi się bardziej elastyczny prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z20LER
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 433 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4469
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-10-13, 20:10   

Pierwsza rzecz to trzeba sprawdzić czy nie jest układ zapowietrzony, jeśli tak to trzeba odpowietrzyć jeśli zaś układ nie ma powietrza w sobie to można się pokosić o wyminę płynu może być już stary i nie spełniać swoich funkcji ostatnią rzeczą jaka może byc uszkodzona to zapieczone samo-regulatory na zaciskach
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 546 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7966
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2012-10-13, 20:12   

Vacuum pompa?
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
cita35 Sam Naprawiam Audi
Początkujący
cita35


Marka: OPEL
Model: ZAFIRA
Oznaczenie silnika (symbol): y20dth
Paliwo: DIESEL
Wiek: 37
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 49
Wysłany: 2012-10-14, 10:40   

Jeżeli chodzi o układ hamulcowy to nie jest zapowietrzony i nic nie jest zapieczone nie wiem jaki jest płyn hamulcowy ale myślę że raczej to nie jest wina płynu bo czasami hamulce są lepsze bardziej też podejrzewam Vacuum pompe ale jak można prosiłbym o dokładniejszy opis problemu z Vacuum pompa, jak ją wymienić i jaki jest koszt i czy ewentualnie można ją jakoś naprawić
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 546 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7966
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2012-10-14, 12:09   

cita35 napisał/a:
dokładniejszy opis problemu z Vacuum pompa


Untitled Document

Przepraszam, ale czy tego typu pytania nie znajdują rozwiązania w jakiejkolwiek dostępnej
wyszukiwarce internetowej?

Bardzo proszę, na aż tak oczywiste kwestie, znaleźć odpowiedź we własnym zakresie.



Na przykład:
http://forum.vectraklub.p...a-vacum-objawy/
http://aifp.plwww.astra-g...4&view=previous
http://www.vwgolfv.pl/vie...b165d8af11d95d1
i jeszcze pierdylion innych... wystarczy poszukać a nie czekać na gotowe jak to robią lenie.

cita35 napisał/a:
jaki jest koszt

Jak wyżej, czyli:

Untitled Document

Przepraszam, ale czy tego typu pytania nie znajdują rozwiązania w jakiejkolwiek dostępnej
wyszukiwarce internetowej?

Bardzo proszę, na aż tak oczywiste kwestie, znaleźć odpowiedź we własnym zakresie.



http://sprzedajemy.pl/vac...-dti-16v,489928
http://allegro.pl/opel-as...2645175935.html
i jeszcze pierdylion innych... wystarczy poszukać a nie czekać na gotowe jak to robią lenie.
 
 
cita35 Sam Naprawiam Audi
Początkujący
cita35


Marka: OPEL
Model: ZAFIRA
Oznaczenie silnika (symbol): y20dth
Paliwo: DIESEL
Wiek: 37
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 49
Wysłany: 2012-10-18, 15:10   

rozebrałam pompę vacum nie wyglądała na mocno wytartą ale spróbowałem ją trochę uszczelnić ,powiem tak pomogło w 50% hamulce są lepsze pedał bardziej elastyczny .Może zna ktoś sposób na poprawienie szczelności w pompie vakum

[ Dodano: 2013-04-28, 21:49 ]
problem rozwiązany problem tkwił w serwie traciło podciśnienie teraz po wymianie hamulce są brzytwa

[ Dodano: 2013-10-13, 00:08 ]
problem rozwiązany problem tkwił w serwie traciło podciśnienie teraz po wymianie hamulce są brzytwa
 
 
ekmir
Początkujący


Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): 2.0 DTI
Paliwo: DIESEL
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 48
Wysłany: 2017-09-09, 08:53   

Mam też problem z hamulcami w Zafirze.
Postanowiłem zregenerować zapieczone zaciski hamulcowe.
Zdemontowałem zacisk i jarzmo.
Jarzmo już zostało zregenerowane.
Napotkałem jednak problem z tłoczkiem. Udało się go wykręcić ale nie chce wyjść środek tłoczka.
Po zdjęciu zawleczki wyjąłem sprężynę spiralną i łożyskową płytkę.
Niestety nie mogę wyjąć wewnętrznego tłoczka , który ma w środku gwint do wkręcenia w zacisk.

Jak go wyjąć ?
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z20LER
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 433 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4469
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-09-09, 13:45   

ekmir napisał/a:
Niestety nie mogę wyjąć wewnętrznego tłoczka , który ma w środku gwint do wkręcenia w zacisk.


Jeśli nie wymieniasz tłoczków to nie ma konieczności wyjmowania gwintu, w czasie regeneracji należy wszystko dobrze wyczyścić, użyć w czasie składania specjalnego smaru do tłoczków i zastosować nowe gumy uszczelniające.
  
 
 
ekmir
Początkujący


Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): 2.0 DTI
Paliwo: DIESEL
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 48
Wysłany: 2017-09-09, 15:42   

Zdemontowałem w obu tłoczkach wewnętrzny pierścień segera.
Niestety ten wewnętrzny tłoczek z gwintem w obu przypadkach nie chce wyjść :(

[ Dodano: 2017-09-09, 21:58 ]
Po wielu próbach, w końcu udało się wyjąć/wyciągnąć ten wewnętrzny "tłoczek" z wewnętrznym gwintem.
Niestety troszkę został z zewnątrz potraktowany szczypcami.
To chyba jednak nie będzie przeszkadzać w roli jaką spełniać będzie w zregenerowanym zacisku ?

[ Dodano: 2017-09-14, 09:35 ]
Grzes997 napisał/a:
Jeśli nie wymieniasz tłoczków to nie ma konieczności wyjmowania gwintu, w czasie regeneracji należy wszystko dobrze wyczyścić, użyć w czasie składania specjalnego smaru do tłoczków i zastosować nowe gumy uszczelniające.


No właśnie wymieniam tłoczki i stąd moje pytania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów ABS problem z hamulcami
Gość Podwozie 3 2010-12-15, 11:14
szymon 1587cm3
Brak nowych postów Problem z hamulcami
ArturM Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 3 2014-03-10, 22:09
Grzes997
Brak nowych postów Problem z hamulcami/ABS Corsa C
motobat Podwozie 1 2017-01-02, 15:57
Grzes997
Brak nowych postów honda accord problem z hamulcami
teresa fedorowicz Podwozie 23 2013-03-10, 22:30
sledziu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 27