Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil
Logowanie:



Automatyczne logowanie:
Uruchom; JavaScript!
Odśwież



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Paskudny Sam Naprawiam Audi
Nowicjusz
Niechaj sie stanie!


Marka: Opel
Model: Signum 2.2 Direct
Oznaczenie silnika (symbol): Z22YH
Paliwo: PB
Wiek: 28
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 16
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-25, 07:47   Poszukiwanie rozwiązania wymiana oleju

Witam,
mam taki problem po zakupie auta Opel signum 2.2 direct i wpierwszej wymianie oleju okazało się. wystająca końcówka z wkładu oleju została w gnieździe.

Niestety nie mam zdjęcia jak tow yglada ale pokaże zdj filtra o jaką końcówkę chodzi.



I problem jest taki, że po wyciągnięciu filtra została ta końcówka sama bez uszczelki i urwała się tak niesczęśliwie że nie ma za co złapac zeby ją wyciągnąć. Czy ma ktoś jakis pomysł jak to cholerstwo wyciągnąć z tego gniazda bo ejst tam ciasno i nie ma jak tam sie dobrać do tego myślałem czy by poprosttu w tym dziury nie wywiercić ale sie boje ze resztki plastiku wpadną do środka gdzieś tam i narobią szkód.
Do tego żeby ściągnąć gniazo trzeba pół silnika ściagnąć.

Ktoś ma jakiś pomysł moze miał podobny problem?
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 548 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 8003
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2017-12-25, 10:38   

Ostry wkręt np. do płyt kartongips i spróbować wkręcić w środek a potem wytargać?
 
 
Paskudny Sam Naprawiam Audi
Nowicjusz
Niechaj sie stanie!


Marka: Opel
Model: Signum 2.2 Direct
Oznaczenie silnika (symbol): Z22YH
Paliwo: PB
Wiek: 28
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 16
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-25, 18:43   

Próbowałem to w środku ten plastik się kreci i ani tego docisnąć i dostep słaby bo trzeba trzymać wkręt zeby sie nie wywalił.
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 548 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 8003
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2017-12-25, 20:13   

Lutownica, grotem wleźć w plastik, dać wystygnąć i wytargać.
 
 
Paullo55 Sam Naprawiam Audi
Nowicjusz


Marka: Skoda
Model: Fabia
Oznaczenie silnika (symbol): 1.3
Paliwo: DIESEL
Wiek: 41
Dołączył: 28 Gru 2017
Posty: 1
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-28, 19:25   

Również miałem z tym problem. Dopiero brat przyszedł i pomógł.
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 548 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 8003
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2017-12-28, 19:36   

Kurna, ale dużo wnosi ten post... szczególnie na temat sposobu rozwiązania problemu.
 
 
Paskudny Sam Naprawiam Audi
Nowicjusz
Niechaj sie stanie!


Marka: Opel
Model: Signum 2.2 Direct
Oznaczenie silnika (symbol): Z22YH
Paliwo: PB
Wiek: 28
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 16
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-01-02, 19:47   

Lutownicy nie dało rady tam wcisnąć przez cięzki dostęp, ale połaczyłem pomysł z wkrętem i lutownicą.

Rozwiązanie, które mi pomogło w skrócie w 3 krokach:

1) Rozgrzanym do czerwoności drutem albo gwoździem wytopić dziure na środku tego ułamanego elementu.

2) Ostry długi wkręt rozgrzać do czerwności (dokładnie: ostra końcówkę), następnie wcisnąć na siłę rozgrzany wkręt we wcześniej wytopiąną dziurę i wkręcić wkrętarką na maksa ile się da w ułamany element.

3) Na koniec kombinerkami wytargać element ciągnąc za główkę wkrętu.


Dzieki za pomoc może komuś, się przyda takie rozwiazanie.

P.S jeżeli ktoś się boi wcisnąć tam rozgrzany do czerwoności gwóźdź czy drut bo ma resztkę oleju w gnieździe to nie ma strachu spokojnie można to zrobic nic tam nie zacznie sie palić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wymiana oleju oraz filtra oleju na przykładzie Skoda Octavia
Grzes997 - konkurs
Grzes997 Skoda 0 2011-02-19, 16:48
Grzes997
Brak nowych postów Ogrzewanie garażu - wasze rozwiązania
elmer Sprzęt warsztatowy 33 2017-01-15, 23:05
maniek765
Brak nowych postów WYMIANA OLEJU
volvomaniak Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 3 2011-02-24, 22:06
volvomaniak
Brak nowych postów Wymiana oleju
Arkom Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 6 2013-11-07, 20:57
Arkom


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 25