Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil | OPEL
Zaloguj się:



Automatyczne logowanie:


 Wyróżnij się, zobacz co Ci daje rejestracja na naszym forum 

Zalety Rejestracji ?

1. Rejestrując się na forum masz gwarancję , że opisany przez Ciebie problem nie pozostanie bez odpowiedzi.

2. Rejestracja i korzystanie z pełnych zasobów serwisu jest darmowa a Użytkownik nie ponosi żadnych opłat

3. Opisując, swój problem z samochodem możesz zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze na podobną diagnozę w serwisach motoryzacyjnych

4. Masz szansę porównać zdiagnozowaną przez nas usterkę z diagnozą pochodzšcš z warsztatu motoryzacyjnego

5. Dajemy Ci do dyspozycji wiedzę naszych Ekspertów motoryzacyjnych całkowicie bezpłatnie

Nie zwlekaj zarejestruj się i korzystaj z naszych zasobów - Kliknij Tutaj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ArKos
2010-09-19, 23:38
Autor Wiadomość
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel/Opel
Model: AstraG/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): X20XEV
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 446 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 6968
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-03-13, 09:59   [podwozie] Wymiana tylnych amortyzatorów Audi 80

Sprawa jest prosta ale z racji tego że sam się obawiałem że może to jednak nie jest proste postanowiłem zrobić małą fotorelację.

Na początek wiadomo odkręcamy koło. Kolejny krok to założenie ściągaczy.



Po ściśnięciu sprężyny odkręcamy śruby mocujące amortyzator od dołu.




Następne w kolejności są cztery śruby M10 mocujące całość od góry.

Tu ważna sprawa. Śruby oryginalnie są zabezpieczone przed samoczynnym odkręceniem przy pomocy kleju. Ja użyłem Loctite 243.




Po wyjęciu całość wygląda tak.



Następnie ściągamy plastikową osłonkę.



Po zdjęciu osłonki mamy dojście do nakrętki samego amorka.



Odkręcamy nakrętkę i kolejno ściągamy wszystkie części.




Montaż wiadomo w odwrotnej kolejności.

Na koniec nie wielka ilość narzędzi jaka jest potrzebna to tej zabawy.




Autor: kubik

Źródło: http://www.audi80.pl
_________________
Nie pomagam na PW, gg, mail ani telefon - nie pełnię dyżuru 24/24 na zasadzie "hotline". Napisz temat na forum, jeśli chcesz uzyskać pomoc.
PW i EMAIL służy do informowania o ewentualnych problemach technicznych forum i anomalii w jego działaniu.
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.


Opel Calibra Cliff Motorsport Edition 0531 - 1997 2.0 16V -> swap 3.0V6
Opel Astra G Caravan Elegance - 1998 2.0 16V
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [podwozie] Wymiana tylnych sprężyn i amortyzatorów Tico
ursus Daewoo 0 2012-09-27, 15:25
ursus
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [podwozie] Wymiana tylnych amortyzatorów Toyota Corolla E10
fotoporadnik
Bartas Toyota 0 2010-03-30, 18:42
Bartas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [podwozie]Wymiana amortyzatorów tylnych Ford Fiesta MK3
poradnik
Bartas Ford 0 2010-04-16, 20:54
Bartas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [podwozie] Wymiana amortyzatorów tył Escort mk5
fotoporadnik
ArKos Ford 0 2010-03-20, 12:15
ArKos


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 17