Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil
Logowanie:



Automatyczne logowanie:



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Shrek Sam Naprawiam Audi
Początkujący



Marka: Peugeot
Model: 207
Oznaczenie silnika (symbol): nie wiem :P
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 20
Wysłany: 2010-10-06, 23:32   Passat B5 FL 2.0 20V 130KM Metaliczny dźwięk z komory silnik

Witam,


Mam problem z moim paskiem.

Podczas jednego popołudnia, jadąc całkiem normalnie coś walnęło i zaczęło stukać.
Pojawił się dym z pod maski.
No to od razu gaśnica w łapkę (po uprzednim odnalezieniu) otwieram maskę i nic.
Zero ognia, zero dymu.


Auto cały czas wydaje metaliczny dźwięk.
Jeśli przy gazować to stukot jest jakby szybszy, głośniejszy.
Dziś auto przejechało ponad 50km i zapaliła się kontrolka oleju, po czym od razu zgasiłem silnik ponieważ nie chciałem ryzykować....


Co to będzie ? Panewki ?
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z16XE
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 366 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4007
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-10-07, 06:38   

Może być wiele elementów uszkodzonych, polecimy od dołu panewki ale wątpliwe nie będzie dymu o którym pisałeś, ja przewiduje że coś niedobrego stało się w samej głowicy, może być popychacz uszkodzony i będzie waliło po zaworach, jeśli masz pojęcie o mechanice to trzeba by na dzień dobry zmierzyć ciśnienie w cylindrach ono pokaże Ci w którym cylindrze jest uszkodzenie potem zdjąć pokrywę zaworów i tam już może być widoczne uszkodzenie.
_________________
Jeśli od kogoś uzyskałeś pomoc w rozwiązaniu problemu, kliknij "POMÓGŁ" i podziękuj w ten sposób.
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 480 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7351
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2010-10-07, 09:23   

brak ciśnienia oleju miałem u siebie
zablokował sie zaworek ciśnieniowy w pompie oleju - trzeba było go wyjąć i wyczyścić i już było ok
sprawa stuków - moim zdaniem panewka sie obróciła
ja bym zwalił miske olejową i zobaczył czy są opiłki w misie - jeżeli tak, to silnik do piachu
jeżeli nie, to tak jak grześ pisze, szukałbym u góry
przecież stukanie da sie zlokalizować, jeżeli dobiega z połowy silnika lub niżej to panewki, jeśli wyżej to czapka
_________________
Nie pomagam na PW. Prywatne wiadomości służą do zgłaszania problemów z forum.
 
 
Shrek Sam Naprawiam Audi
Początkujący



Marka: Peugeot
Model: 207
Oznaczenie silnika (symbol): nie wiem :P
Paliwo: LPG+PB
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 20
Wysłany: 2010-11-29, 10:36   

ArKos napisał/a:
moim zdaniem panewka sie obróciła


Dokładnie :)

Silnik piach.

Temat do zamknięcia :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Nubira II - wyłącza się klima, metaliczny dźwięk...
ursus Klimatyzacje i wentylacje 0 2012-07-29, 22:07
ursus
Brak nowych postów Problem po wymianie silnika vw passat 1.9 tdi 130km
lomin Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 4 2014-01-24, 16:30
lomin
Brak nowych postów Passat B5 1.8 20v nie wchodzi na obroty, brak mocy
_seba_ Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 1 2015-02-19, 00:12
GrzECHO
Brak nowych postów VW Passat B5 1.8 20V ADR trudno odpala na cieplym silniku
adams Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 3 2015-06-24, 01:01
Camillo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,47 sekundy. Zapytań do SQL: 22