Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Redakcja | Kontakt | RSS | Statystyki | OPEL
Zaloguj się:



Automatyczne logowanie:


 Wyróżnij się, zobacz co Ci daje rejestracja na naszym forum 

Zalety Rejestracji ?

1. Rejestrując się na forum masz gwarancję , że opisany przez Ciebie problem nie pozostanie bez odpowiedzi.

2. Rejestracja i korzystanie z pełnych zasobów serwisu jest darmowa a Użytkownik nie ponosi żadnych opłat

3. Opisując, swój problem z samochodem możesz zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze na podobną diagnozę w serwisach motoryzacyjnych

4. Masz szansę porównać zdiagnozowaną przez nas usterkę z diagnozą pochodzšcš z warsztatu motoryzacyjnego

5. Dajemy Ci do dyspozycji wiedzę naszych Ekspertów motoryzacyjnych całkowicie bezpłatnie

Nie zwlekaj zarejestruj się i korzystaj z naszych zasobów - Kliknij Tutaj


Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Valdi_33 Sam Naprawiam Audi
Nowicjusz
Valdi


Marka: Opel
Model: Vectta B
Oznaczenie silnika (symbol): 2,0 DTL
Paliwo: DIESEL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 15
Skąd: Kętrzyn
  Wysłany: 2013-04-05, 19:16   Jak zaślepić zawór EGR w vectrze b 2,0 DTL?

Witam!
Mam mały problem z moją Vectrą B 2,0 DTL. Zapala się w czasie jazdy CHECK i auto traci moc, przechodzi w tryb awaryjny, i gaśnie po dodaniu gazu moc wraca. Po podłączeniu pod kompa pokazuje błąd P0400. Chcę zaślepić EGR, i tu mam pytanie! Czy wystarczy tylko zaślepić przewody podciśnieniowe? Czy muszę zastosować jakieś inne patenty i jakie będą tego skutki uboczne(zwiększenie spalania czy błędy na kompie)? Z góry dziękuje za pomoc!
_________________
Valdi
 
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
fifek Sam Naprawiam Audi
Zasłużony
zasłużony zjadacz sera



Marka: Opel i Fiat
Model: Vectra i Marea
Oznaczenie silnika (symbol): 1.8 16V i 2.0 20v
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 13 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 452
Skąd: Pionki
Wysłany: 2013-04-05, 20:07   

Z tego co mi wiadomo to tak jak napisałeś zaśpleka i po klopoicie.
_________________
vogtland, 4x czerń, fabio-s, Alpine, mikoda GT, Hifonics, Axton,

bo mam wakacje, jade na basen,
opuszcze szyby zaj**** basem... :D
 
 
 
GrzECHO Sam Naprawiam Audi
Auto-expert
Old School



Marka: Opel
Model: Vectra C
Oznaczenie silnika (symbol): Z19DT 155KM
Paliwo: DIESEL
Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 417
Skąd: Puławy/IRL
Wysłany: 2013-04-05, 20:45   

Szykuj kasę na nowy zawór. Bez egr silnik będzie chodził w trybie awaryjnym, jeżeli odłączysz podciśnienie. Niestety to nie benzyniak i ominięcie tego nie jest takie proste :cry:

Zacznij od czyszczenia podciśnień:
http://forum.samnaprawiam...-dti-vt2078.htm
_________________
Diagnostyka komputerowa Dublin: 089 433 67 37

 
 
seweryn82
Nowicjusz


Marka: Astra
Model: II
Oznaczenie silnika (symbol): DTL
Paliwo: DIESEL
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 1
Wysłany: 2014-01-02, 00:02   

Witam. Czy kolega rozwiązał problem. Mam taką samą przypadłość i błąd P0400 Obstawiam że mogą to być zabite kanały dolotowe bo przez ostatni rok jeżdżę krótkie trasy. Po wyciągnięciu EGR widać że w kanałach jest dużo syfu - więc będę musiał chyba od tego zacząć. Zauważyłem że błąd gaśnie tylko po naciśnięciu gazu i obciążeniu silnika (na biegu), wtedy turbina zaczyna mocniej pracować. Jeśli nacisnę na gaz na luzie błąd nie znika.

[ Dodano: 2014-01-04, 00:03 ]
Więc dla informacji - po wyczyszczeniu kolektora dolotowego brak poprawy co do wyskakującego błędu. Zamiana elektrozaworów pomiędzy sobą (tych dwóch z lewej strony auta) też nic nie daje. Jutro będę podłączał pod wakuometr i sprawdzę czy wakum pompa nie siada. Przepraszam autora że podpinam się do tematu ale nie będę dublował bo problem ten sam.

[ Dodano: 2014-01-04, 23:36 ]
Witam. Dziś kolejny dzień wzmagania się z problemem. Po podłączeniu wakuometru pod samą pompę wskazania rzędu 0.8 do 0.9 bara. Po podłączeniu pod układ na niskich obrotach 0.8 bara, natomiast podczas przełączania elektrozaworów chwilowe spadki do 0.4 bara. Z racji tego że zaczęły mi się kończyć pomysły pod lupę wziąłem elektrozawór od załączania TURBO - dlaczego akurat ten - ano dlatego że te dwa pozostałe zamieniałem już ze sobą miejscami i absolutnie nie było zmian w pracy (jak i pojawianiu się błędu). Sprawdziłem na początek czy po podaniu podciśnienia słychać charakterystyczne tyrkotanie - i cisza. Postanowiłem rozebrać zawór. Po zdjęciu dolnej części nic nie wzbudziło mojego niepokoju. Natomiast po zdjęciu górnego kapturka i dostaniu się do membrany okazało się że membrana jest cała zaoliwiona (nie wiedzieć dlaczego) oraz posiada pęknięcie. Zawór działał lecz przepuszczał część powietrza (Turbina a tak dokładnie klapa się otwierała ale widocznie nie do końca). Po wymianie na nowy zawór usterka ustąpiła. Drodzy forumowicze jeśli wyskoczy wam błąd j/w nie kupujcie od razu EGRu który w tych samochodach to zwykła membrana podciśnieniowa. Jak sami widzicie przyczyny mogą być różne. Analizując mój przypadek błąd ten może się pojawić nawet gdy przycierać się wam będzie turbinka. Pozdrawiam i życzę szybszych napraw.

Seweryn
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Problem z nawiewem w Vectrze C
zup Klimatyzacje i wentylacje 9 2013-01-03, 18:37
zup
Brak nowych postów Wymiana pompy wspomagania w Vectrze A 2.0
gałgan Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 2 2013-06-11, 19:57
gałgan
Brak nowych postów nie działa nawiew powietrza w oplu vectrze b z klimatyzacją
wszystkie przełaczniki świecą tylko brak nadmuchu
cituta Klimatyzacje i wentylacje 6 2013-02-03, 20:42
krzysiekp
Brak nowych postów zawór ERG
jacek007 Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 2 2012-06-28, 10:08
pablo_NS


Strona wygenerowana w 0,65 sekundy. Zapytań do SQL: 26