Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil
Logowanie:



Automatyczne logowanie:



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ArKos
2010-09-19, 23:39
Autor Wiadomość
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
Ju tokin tu mi madafaka?



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 476 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7317
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2010-02-28, 16:28   [elektryka] Montaż centralnego zamka VW Golf mk3

Zaczynamy od ściągnięcia tapicerki drzwi. Odkręcamy dwie śruby zaznaczone na zdjęciu. Pokrętło od regulacji lusterek ciągniemy do siebie, a od szyb przesuwamy kołnierz w kierunku jak pokazuje strzałka. Musi jeszcze wykręcić ‘cypek’ od zamykania drzwi. Resztę tapicerki ciągniemy do siebie i powinna odchodzić



Następnie odkręcamy śrubę numer 1:



Teraz zamek pchamy zgodnie z kierunkiem strzałki, a następnie do siebie i wyciągamy



Odkręcamy śruby 2,3,4 i podnosimy zamek lekko do góry żebyśmy mogli go wyciągnąć. Klamkę ciągniemy w prawo i do góry jednocześnie.
Teraz jak już mam zamek na wierzchu, przykręcamy szprychę wraz z siłownikiem. Należy pamiętać aby szprycha od siłownika była przykręcona równolegle do zielonej kreski, chodzi o to by szprycha wykonywała prace w pionie a nie pod skosem. Śrubę z mocowaniem szyny do zamka należy dokręcić solidnie, żeby później nie było niespodzianki.



Tak skręcony układ wsadzamy do drzwi, jak na zdjęciu poniżej



Przy przykręcaniu siłownika należy pamiętać o jednej ważnej rzeczy: Przykręcamy siłownik tylko wtedy gdy, cypek jest wciśnięty i siłownik także lub cypek i siłownik jest wyciągnięty!!!

Po przykręceniu siłownika możemy sprawdzić czy wszystko działa, przykręcamy śruby 2,3,4 i ruszamy cypkiem lub szyna siłownika. Ważne jest również to aby siłownik nie przeszkadzał szybie jeżeli ja opuścimy na maxa. Jeżeli wszystko gra to zakładamy klamkę i przykręcamy śrubę 1. Podłączenie kabli jest proste jak konstrukcja cepa Razz wiec nie robiłem zdjęcia.
Wystarczy podłączyć odpowiadające sobie kolory kabli do siebie. Z drugiej strony drzwi postępujemy analogicznie. Centralka naszego zamka będzie znajdować się w pobliżu skrzynki z bezpiecznikami, więc na początku musimy się zorientować która wiązka gdzie idzie, ponieważ są one różnej długości. Po pociągnięciu przewodów podłączamy do centralki. Tu się również nie pomylimy
Zostaje tylko pytanie skąd wziąć zasilanie?? Ja pociągnąłem ze skrzynki z bezpiecznikami, jak na zdjęciu:



Odłączyłem akumulator i ściągnąłem trochę izolacji z przewodów, tam przylutowałem kable od centralnego i zaizolowałem. U mnie w centralnym, czerwony to +, a czarny to -, tak jest najczęściej



Składamy teraz tapicerkę i wszystko co rozebraliśmy
Ja podłączyłem sobie centralny pod sterowanie pilotem, bo miałem takowe w alarmie który założyłem wcześniej. Siłownik typy „master” ma 5 kabli, a „slave” 2. Master jest tym który jest sterujący, czyli gdy otwieramy drzwi kluczykiem z ‘masterem’ otwieramy wszystkie jednocześnie, a gdy otwieramy drzwi ze „slave” to otwieramy tylko te drzwi.

Autor: Włochaty
Żródło: http://forum.vwgolf.pl/
_________________
Nie pomagam na PW. Prywatne wiadomości służą do zgłaszania problemów z forum.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [elektryka] Montaż alarmu i centralnego zamka Opel
fotoporadnik
ArKos Opel 0 2010-05-14, 20:48
ArKos
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [elektryka] Montaż sterownika centralnego zamka Ford Escort
Bartas Ford 0 2010-03-22, 13:16
Bartas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [tuning] Montaż centralnego zamka w Corolli E10 HB 3D
fotoporadnik
Bartas Toyota 0 2010-03-31, 10:33
Bartas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [elektryka] Audi - kodowanie centralnego zamka
fotoporadnik
ArKos Audi 0 2012-04-14, 21:20
ArKos


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 18