Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil
Logowanie:



Automatyczne logowanie:
Uruchom; JavaScript!
Odśwież



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 546 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7966
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2017-09-06, 19:15   Astra K B14XHT 1,4t 150kM - przestroga

Gdyby kogoś naszło na Astrę K, to proponuję już zacząć brać tabletki.
Temat postanowiłem założyć, bo z perspektywy czasu Astra K staje się powoli numerem 1 na mojej liście największych bubli Opla i praktycznie już dorównała *** ojejciujejciu! *** Insignii, w której potrafi się spieprzyć dosłownie wszystko.
Praktycznie od samego początku borykam się z fatalnymi wręcz usterkami nowych Astr. Kilka przykładów, by nie być gołosłownym - takie grubsze, pomijając jakieś pierdoły, których jest naprawdę bardzo dużo:
1. przebieg 800km - auto zgasło, brak możliwości odpalenia. Brak prądu po przekaźniku głównym, czyli nie ma plusa po stacyjce. Nie była to wina przekaźnika, bo po podmienieniu nadal problem. Wystarczyło ów przekaźnik mocno naciskać w skrzynce, aby auto zapalało. Po puszczeniu gasło. "Na krótko" czyli ze zworą w miejscu nóżek 87 i 30 auto śmiga. Do wymiany skrzynka bezpieczników przedziału silnikowego - po wymianie śmiga.
2. przebieg niecałe 30kkm auto flotowe. Dyskoteka na zegarach, zapalają się i gasną losowo różne kontrolki, potworna ilość błędów ze wszystkiego. Po 2 dniach walki i poszukiwania dokręciłem mocniej masy na wzmocnieniu pod deską rozdzielczą - auta nie ma ze 3 miesiące.
3. przebieg 6kkm. Nie działa line assist (kamera czyta znaki drogowe prawidłowo). Nie działa zaawansowany asystent parkowania (czujniki działają prawidłowo). Żadnych błędów. Obecnie jestem w trakcie walki - zacząłem dziś w południe... Jako ciekawostka: ta Astra miała wymieniany wał korbowy przy 4kkm - obróciły się panewki korbowe...
I taki przejaskrawiony przypadek z piątku:
Otóż nowy cudowny ameliniowy 1,4T na bezpośrednim wtrysku musiałem diagnozować, bo Pan uskarżał się na małą moc silnika, nierówną pracę i check engine. Błędy - P0300 wielokrotne wypadanie zapłonu i jakieś nieistotne związane z czujnikami parkowania.
Po sprawdzeniu wszystkiego od A-Z dokonałem pomiaru kompresji. 1/ 8bar 2/17bar 3/16,5bar 4/17bar.
Zleciłem demontaż głowicy i tłoka cylindra pierwszego, bo z odmy leciały spaliny.
Dziś kolega wytargał głowicę i wyjął tłok. Widok za***isty. Auto ma 24kkm, średnie zużycie 7,1l więc właściciel jeździ normalnie, auto ma rok...

Dla potencjalnych chętnych niech to będzie przestroga. To jest ZYEBANY konstrukcyjnie silnik i radzę omijać go szerokim łukiem.

Zdjęcia chyba mówią wszystko?

4ff8f13a36a7.jpg 0bca922a740e.jpg 8126f4f42a85.jpg 0dd7871aa786.jpg b92cfd914719.jpg
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
somebody777 Sam Naprawiam Audi
Początkujący
Truble Maker



Marka: Opel
Model: Astra
Oznaczenie silnika (symbol): X14XE>X16XE/C16XE
Paliwo: LPG+PB
Wiek: 33
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 33
Wysłany: 2017-09-12, 13:39   

A 1,6 200KM to dalej tylko rozwiercony 1,4 czy trochę bardziej dopracowany?
 
 
ArKos Sam Naprawiam Audi
Administrator
capo di tutti capi



Marka: Opel
Model: Mokka/Calibra
Oznaczenie silnika (symbol): B14NET
Paliwo: PB
Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 546 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 7966
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: 2017-09-12, 18:05   

Taki sam szit.
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
somebody777 Sam Naprawiam Audi
Początkujący
Truble Maker



Marka: Opel
Model: Astra
Oznaczenie silnika (symbol): X14XE>X16XE/C16XE
Paliwo: LPG+PB
Wiek: 33
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 33
Wysłany: 2017-09-12, 18:06   

To w zasadzie nie ma w czym wybierać bo największy silnik to b16sht, z wolnossących to chyba tylko b14xe a 100 koni to nie ma czym jechać b10xht - 3garowy (3 cylindry to mi pasują tylko gdy są w parze z kolejnymi 3 pod kątem 54st :) ) a reszta to diesle. no jest jeszcze b14xhl ale to to samo co b14xht tylko mapy inne
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów bmw e 46, 320d,2002r,150km
kaja1234 Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 2 2014-08-14, 10:33
kaja1234
Brak nowych postów vectra cdti 150km 1,9dth
wymiana kolektora dolotowego
andrzej763 Silnik Diesel - silnik, osprzęt i układy 0 2012-01-22, 20:32
Gość
Brak nowych postów [A4 B5 1.8T 150KM AEB] Nieszczęsna kontrolka ciśnienia oleju
jakub.maguza@gmail.com Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 5 2016-03-29, 17:54
ArKos
Brak nowych postów Toyota RAV4 mk2 2002rok 2.0 benzyna 150KM
Nie działa dmuchawa oraz świeci się ABS i ręczny
elmer Elektryka i elektronika 2 2015-06-03, 08:23
elmer


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 20