Napraw Sam Swoje Auto Strona główna Home | Kontakt | RSS | Statystyki | Profil
Logowanie:



Automatyczne logowanie:
Uruchom; JavaScript!
Odśwież



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 08:06   chodzi na lpg ale pobiera benzyne

dzien dobry mam taki problem moze ktos mi pomoze wiec passat combi 92r gaz 1 generacji,odpalam samochod nagrzeje sie przelaczam na gaz kontrolka sie pali ze chodzi na gazie,ale w rzeczywistosci pobiera benzyne,niestety mechanik od gazu jest na urlopie.pomozcie
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z20LER
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 436 razy
Wiek: 52
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4526
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2013-02-27, 09:33   

GOSKAZUK88 napisał/a:
przelaczam na gaz kontrolka sie pali ze chodzi na gazie


Uściśli czy chodzi na gazie czy tylko kontrolka świeci że chodzi na gazie, silnik nie jest w stanie spalić gazu i benzyny jednocześnie, może być tak że pracuje na gazie a paliwo gdzieś ucieka jakąś nieszczelnością, lub może palić na benzynie a gaz mimo sygnalizacji się nie przełącza, to w takim wypadku warto sprawdzić elektrozawory czy się włączają, jednak jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie.
 
 
Wasyl Sam Naprawiam Audi
Zasłużony



Marka: Opel
Model: Kadett, Senator
Oznaczenie silnika (symbol): c20xe, c30se
Paliwo: PB
Pomógł: 19 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 637
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-27, 10:43   

Grzes997 napisał/a:
jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie.

Oczywiście przy gazie I generacji :)
 
 
 
Linki sponsorowane
Naczelny Wódz :)



Auto : Sam Naprawiam
Pomógł: 21 razy
Wiek: 21
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 120
Skąd: Forum
Dopisz komentarz do postu Wysłany: 2010-06-29, 22:35   

Opel Corsa
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 11:10   

Wasyl napisał/a:
Grzes997 napisał/a:
jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie.

Oczywiście przy gazie I generacji :)
nie nie spala jednoczesnie bo to nie mozliwe tylko lampka sie swieci ze pobiera gaz,a nie pobiera gazu tylko benzyne

[ Dodano: 2013-02-27, 11:14 ]
Grzes997 napisał/a:
GOSKAZUK88 napisał/a:
przelaczam na gaz kontrolka sie pali ze chodzi na gazie


Uściśli czy chodzi na gazie czy tylko kontrolka świeci że chodzi na gazie, silnik nie jest w stanie spalić gazu i benzyny jednocześnie, może być tak że pracuje na gazie a paliwo gdzieś ucieka jakąś nieszczelnością, lub może palić na benzynie a gaz mimo sygnalizacji się nie przełącza, to w takim wypadku warto sprawdzić elektrozawory czy się włączają, jednak jest to nie możliwe by spalał dwa paliwa jednocześnie.
maz mowi ze elektrozawory nie wlaczaja sie czasem tylko slychac pstrykniecie
 
 
Grzes997 Sam Naprawiam Audi
Administrator
jupikajej madafaka



Marka: Opel
Model: Zafira
Oznaczenie silnika (symbol): Z20LER
Paliwo: LPG+PB
Pomógł: 436 razy
Wiek: 52
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 4526
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2013-02-27, 12:53   

GOSKAZUK88 napisał/a:
elektrozawory nie wlaczaja sie czasem tylko slychac pstrykniecie


Trzeba sprawdzić zasilanie instalacji LPG tam powinien być dodatkowy bezpiecznik,pewnie jest w okolicach akumulatora, druga rzecz jaka może być to sam sterownik LPG a raczej przełącznik jest uszkodzony i nie podaje napięć na elektrozawory, będziesz musiała to przemierzyć i poszukać gdzie traci się napięcie.

Wasyl napisał/a:
Oczywiście przy gazie I generacji :) 1


Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec.
 
 
Wasyl Sam Naprawiam Audi
Zasłużony



Marka: Opel
Model: Kadett, Senator
Oznaczenie silnika (symbol): c20xe, c30se
Paliwo: PB
Pomógł: 19 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 637
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-27, 13:47   

Grzes997 napisał/a:


Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec.

Sraty pierdaty :mrgreen: Niestety tak się da i niestety gazownicy to często wykorzystują wpychając słabe podzespoły do wysilonych silników żeby tylko wcisnąć tańszą instalkę klientowi.

I potem zdziwko, że lpg podpiera się benzyną przy pałowaniu auta i jakoś mocno często trzeba pb dolewać przy jeździe na lpg :P
 
 
 
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 14:02   

Grzes997 napisał/a:
GOSKAZUK88 napisał/a:
elektrozawory nie wlaczaja sie czasem tylko slychac pstrykniecie


Trzeba sprawdzić zasilanie instalacji LPG tam powinien być dodatkowy bezpiecznik,pewnie jest w okolicach akumulatora, druga rzecz jaka może być to sam sterownik LPG a raczej przełącznik jest uszkodzony i nie podaje napięć na elektrozawory, będziesz musiała to przemierzyć i poszukać gdzie traci się napięcie.

Wasyl napisał/a:
Oczywiście przy gazie I generacji :) 1


Nie ma takiej możliwości, silnik nie jest w stanie spalić podwójnej dawki paliwa, zgaśnie i koniec.
kontrolka od gazu swieci na zielono wiec bezpiecznik chyba odpada tak?a jezeli chodzi o sterownik/przelacznik to wiesz jak wyglada i gdzie sie nznajduje?
 
 
Arkom Sam Naprawiam Audi
Auto-expert


Marka: Audi
Model: A4B5
Oznaczenie silnika (symbol): ADP B5
Paliwo: PB
Pomógł: 31 razy
Wiek: 25
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 735
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-27, 16:17   

A ja dodam od siebie, że warto sprawdzić czy otwiera się zawór w butli na zapłonie przełącz na LPG i spr czy słychać jak on odbija, drugą sprawa może też być sam parownik, bo z tego co wiem ( podobnie jest u mnie ) w momencie załączenia parownika zamyka się zawór odcinający dopływ paliwa, dalej to tak jak pisali poprzednicy sterownik LPG, bezpiecznik instalacji LPG, sprawdzić czy do każdego elektrozaworu dochodzi prąd, oraz czy wszystkie masy tych zaworów są ok ( kiedyś zawór odcinający dopływ paliwa "zgubił" masę i tez nie działał.

A co do tego, że silnik na dwóch paliwach jednocześnie nie pójdzie to dodam, że na takiej zasadzie działają instalacje gazowe w silnikach deasla ( mało popularne w Polsce ale już takie instalacje są wymyślone :) )
 
 
 
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 16:31   

Arkom napisał/a:
A ja dodam od siebie, że warto sprawdzić czy otwiera się zawór w butli na zapłonie przełącz na LPG i spr czy słychać jak on odbija, drugą sprawa może też być sam parownik, bo z tego co wiem ( podobnie jest u mnie ) w momencie załączenia parownika zamyka się zawór odcinający dopływ paliwa, dalej to tak jak pisali poprzednicy sterownik LPG, bezpiecznik instalacji LPG, sprawdzić czy do każdego elektrozaworu dochodzi prąd, oraz czy wszystkie masy tych zaworów są ok ( kiedyś zawór odcinający dopływ paliwa "zgubił" masę i tez nie działał.

A co do tego, że silnik na dwóch paliwach jednocześnie nie pójdzie to dodam, że na takiej zasadzie działają instalacje gazowe w silnikach deasla ( mało popularne w Polsce ale już takie instalacje są wymyślone :) )
dziekuje a czy cos moze miec wspolnego z tym obieg chlodzacy,uciekl plyn,dolalam i sie zapowietrza,ale grzeje sie temp.do 90 stop.
 
 
Arkom Sam Naprawiam Audi
Auto-expert


Marka: Audi
Model: A4B5
Oznaczenie silnika (symbol): ADP B5
Paliwo: PB
Pomógł: 31 razy
Wiek: 25
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 735
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-27, 16:34   

Może mieć jak masz zapowietrzony układ to parownik może się nie dogrzewać i bd na nim taki jakby szron, i na LPG nie pojeździsz. to, że silnik się nagrzewa nie oznacza że parownik nie jest zapowietrzony.
 
 
 
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 16:41   

Arkom napisał/a:
Może mieć jak masz zapowietrzony układ to parownik może się nie dogrzewać i bd na nim taki jakby szron, i na LPG nie pojeździsz. to, że silnik się nagrzewa nie oznacza że parownik nie jest zapowietrzony.
a mozna go odpowietrzyc?jesli tak to jak bo ok 3dni byly przewody zapowietrzone od chlodnicy i bylo malutko plynu
 
 
Arkom Sam Naprawiam Audi
Auto-expert


Marka: Audi
Model: A4B5
Oznaczenie silnika (symbol): ADP B5
Paliwo: PB
Pomógł: 31 razy
Wiek: 25
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 735
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-27, 16:48   

jak masz zalany układ płynem chłodzącym i układ jest szczelny to włączasz ogrzewanie w aucie na full, odpalasz auto odkręcasz korek na zbiorniczku płynu i czekasz patrząc czy nie ubywa za dużo płynu w zbiorniczku jak ubędzie to dolewasz i tak czekasz aż załączy się i wyłączy wentylator chłodnicy ( najlepiej jak się włączy i wyłączy tak ze 2-3 razy dla pewności ) parownik powinien być dosłownie gorący. Radze wyposażyć się w płyn chłodniczy na dolewkę. Nie wiem na ile jest zapowietrzony ale skoro normalnie sie nagrzewa to litr powinien wystarczyć.
 
 
 
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 17:16   

Arkom napisał/a:
jak masz zalany układ płynem chłodzącym i układ jest szczelny to włączasz ogrzewanie w aucie na full, odpalasz auto odkręcasz korek na zbiorniczku płynu i czekasz patrząc czy nie ubywa za dużo płynu w zbiorniczku jak ubędzie to dolewasz i tak czekasz aż załączy się i wyłączy wentylator chłodnicy ( najlepiej jak się włączy i wyłączy tak ze 2-3 razy dla pewności ) parownik powinien być dosłownie gorący. Radze wyposażyć się w płyn chłodniczy na dolewkę. Nie wiem na ile jest zapowietrzony ale skoro normalnie sie nagrzewa to litr powinien wystarczyć.
a co ztym parownikiem wtedy jak sie odpowietrzy reszte
 
 
Arkom Sam Naprawiam Audi
Auto-expert


Marka: Audi
Model: A4B5
Oznaczenie silnika (symbol): ADP B5
Paliwo: PB
Pomógł: 31 razy
Wiek: 25
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 735
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-27, 17:20   

Jak układ jest odpowietrzony to parownik powinien być gorący na nagrzanym silniku
 
 
 
GOSKAZUK88 Sam Naprawiam Audi
Początkujący


Marka: WV PASSAT
Model: PASSAT
Oznaczenie silnika (symbol): 026 103 37 3 Q
Paliwo: LPG+PB
Dołączyła: 26 Lut 2013
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-27, 17:29   

Arkom napisał/a:
Jak układ jest odpowietrzony to parownik powinien być gorący na nagrzanym silniku
jest nawet bardzo goracy...a membrana ma cos do tego ze nie chce chodzic na lpg?po za tym nie moge znalezc filtra...a takze po odkreceniu elektrozaworu z parownika i zdjeciu czegos z tego elektro.bylo widac czarne kawalki jakby gumy a w parowniku osad jakby z wody
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Opel Astra 1.6 8V (X16SZR) PB+LPG odpala ale zaraz gasnie
siwyy2012 Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 3 2013-09-03, 11:55
ArKos
Brak nowych postów Nubira I 1.6 gaśnie na benzynie. Na LPG chodzi bez problemu.
Piotrekcy Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 4 2016-08-27, 10:37
Piotrekcy
Brak nowych postów Dobrze chodzi na LPG, dławi się na PB przy dodawaniu gazu
Intimate Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 9 2015-09-14, 09:14
Intimate
Brak nowych postów GOLF III 1.8 KAT + LPG CHODZI JAK TRAKTOR,DYM SPOD SILNIKA
[shadow=red]BRAK MOCY,KOPCENIE[/shadow]
Gość Silnik benzyna - silnik, osprzęt i układy 5 2010-10-04, 20:53
Grzes997


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Karty plastikowe Karty plastikowe

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 32